[Hardcore Exp] Igor Vertus - Hedion

Tja, forgive my straightforwardness.. Maar ik vind het nummer zuigen :D

Een klein erwtje met drie liter (distortion)saus. Als ik het zo mag omschrijven?

R

Het klinkt een beetje overstuurde. Het melodietjes vind ik opzich wel gaaf

Ok distortion, I'll take a note of that..

Maar wat ik belangrijker vind is hoe is het arrangement, waar ik meestal vastloop, wat klopt er wel/niet aan, wat mist er nog, hoe is het uitgemixt, e.d.

Zeggen dat het zuigt vind ik nogal hard, keb er veel zorg en tijd aan besteed, we zijn hier allemaal om te leren en niet afgekraakt te worden, maar wel de goeie richting ingestuurd te worden. Dus als je alleen bedoelde dat ik TE veel distortion gebruik en/of niet op een mooie manier (en moeite heb genomen om niet alleen intro te luisteren)...thanx voor de reactie... :)

D8Ma, cool :biertje: Ik ben een superfan van overstuurde acidwahwahrebirthbliepjesgeluiden, soms iets te makkelijk mee omgegaan mss, maar over het algemeen wel uitgekomen op wat ik in gedachten had.

Ik heb wel wat met distort :P Net zoals van die oude radio's en je er een melodie doorheen hoort geeft het me een of andere extra emotie. Alsof het van diep komt :D Dat heb ik een beetje proberen te bereiken met dat intromelododietje.

Die distortion daar moet je van houden denk ik ja. Ik niet zo dus.

Eerste stukje gaat nog wel (alhoewel ik die digitale distortion ook niet zo trek maja) Maar zodra je de bassdrum beat erin brengt dan haak ik af. Ook het ritme is niet zo lekker, ik denk dat dat komt door de BD op de tweede tel die net iets te vroeg is. Dan krijg je zoiets als 'dum dum..... dum dum...... dum dum..... etc' effe overdreven gezegd.
Maar die distortion is gewoon niet lekker (IMO!)

succezz

Back