[Trance] Metatron - Flying to Planet K

Heb ff geluisterd. Voor een eerste track zeker niet slecht. Maar ik vind het een beetje een onsamenhangend geheel. De sounds zijn niet zo geweldig en sluiten ook niet op elkaar aan. De mix kan ook nog wel een beetje verbeteren. Sommige sounds zijn te hard en andere weer te zacht. Hoop dat je er wat aan hebt.

Origineel geplaatst door Special K
Heb ff geluisterd. Voor een eerste track zeker niet slecht. Maar ik vind het een beetje een onsamenhangend geheel. De sounds zijn niet zo geweldig en sluiten ook niet op elkaar aan. De mix kan ook nog wel een beetje verbeteren. Sommige sounds zijn te hard en andere weer te zacht. Hoop dat je er wat aan hebt.

ben het hierwel mee eens het heeft daardoor ook niet een trance/space effect maar meer het in your fac gevoel van hc ik vind buij trance het mooie altijd dat je een soort stroom van geluid krijgt waarbij het lijkt of niks daarboven uit komt.

voor de rest wel een lekker melodietje

Bedankt voor het luisteren mannen en kan wel wat met de info.:)

Nee geen FL 5 voor mij, heeft geen FIT meer, werk sinds kort met 4 en het grootste deel bij mij komt uit HW dus voor het geluid hoef ik 5 niet, maar bedankt voor je tip.

Het rimte/beat mag wel wat spannender lijkt me. Het is nu zo standaard.. Dat eerste synthje die er het gehele nummer inzit klinkt echt niet met de rest van de synths.. Alsof het gewoon een noot ofzo ernaast zit?

R

Back