Biets hier uw hakke-samples!

Pjotr G

funky lid
Goedendag beste mensen

Aangezien ik binnenkort met iemand mijn studio (ahem) induik om samen ff een stamp hakke plaat te maken, had ik ter voorbereiding eventjes wat leuke soundjes gesampled. Na al de moeite van t samplen, was t een kleine moeite om ze ook ff online te pleuren....

dus vermaak!
http://stuwww.kub.nl/~s216887/samples/hakke/

Groeten PJ

Don't touch that....

Don't touch that....

Mooie cleane samples. Goed initiatief...

Laatst gewijzigd:
clean...natuurlijk, ik sample al sinds screamtracker 3 :D

don't touch that stereo....wel ff een reversed gated reverb eroverheen he?

Origineel geplaatst door Pjotr G
clean...natuurlijk, ik sample al sinds screamtracker 3 :D

don't touch that stereo....wel ff een reversed gated reverb eroverheen he?

eh.. een tip! Wat is het effect daarvan? (ik ben nu op werk dus ik kan het niet uitproberen..)

nou die sample uit dat liedje "SynthStereoMurder.wav" die wordt origineel ook met dat effect gebruikt. Dan krijg je in plaats van t droge "AAh AAh AAh AAh AAh AAh A-A-AAh" een heerlijk zuigend " AAha AAha AAha AAha AAha AAha A-ha_A-ha" (ik hoop dat je t nr kent anders komt dit misschien beetje vreemd over ;) )

Origineel geplaatst door Pjotr G
nou die sample uit dat liedje "SynthStereoMurder.wav" die wordt origineel ook met dat effect gebruikt. Dan krijg je in plaats van t droge "AAh AAh AAh AAh AAh AAh A-A-AAh" een heerlijk zuigend " AAha AAha AAha AAha AAha AAha A-ha_A-ha" (ik hoop dat je t nr kent anders komt dit misschien beetje vreemd over ;) )

HAHAHAHAHAHAA! Sorry, maar ik ken het nummer niet! ;{
Het komt inderdaad een beetje vreemd over :D

Helemaal top SticKX, zitten lekkere kicks bij, ben nooit vies van wat extra samples voor m'n library.

btw, als iemand nog rave-samples zoekt heb ik er plenty! (pb of mail me ofzo, teveel om te uppen)

Bij de url's leuke sample's..... zit vast wel weer wat bruikbaars tussen., O ja leuke page trouwens Stickx :okdan:

Nogmaals super bedankt vooral Pjotr G kep lekker de kick van
RiotInNY in mijn nummer :P klinkt lekker tnx !

Back