[Spinning Fragment of Solar Driftwood] - Trance

Yo Alan!

Mmm hij is wel weer lekker maar wat deze wel kan gebruiken is een lekker breakje met die "Memories" choirs!

Die choir achtige dingen die ik in het begin dus hoor, die zou ik in een klein breakje wel willen terug horen.....
(offbeat ah- ah -ah -ah o.i.d.)

Lekkere chill trance voor de rest, je kan hem ook gewoon zo laten!

beetje een trackie voor een ferry corsten cd-tje.....track 3 ofzo.....en dat vind ik geen belediging ;)

Klinkt lekker. En voor trance qua galmen best wel summier zeg maar.

En misschien wel grappig om te horen wat ik nog zoal meer met die mix gedaan heb.
Misschien iets teveel bas, maar dan kan je horen wat een beetje meer bas kan doen.
En dat de excting of je mixing het midden nogal harsh maakt ook al heb ik daar drifting aan zitten EQ'en.

http://faxis.dyndns.org/synthforum/SpinningFragmentOfSolarDriftwood_fused.mp3

Fuse: :halleluja

Dat klinkt errug lekker!

Die track heeft nu veel meer diepte en phatness!

[edit]echt meer drive nu lijkt wel [/edit]

Origineel geplaatst door fuse
Klinkt lekker. En voor trance qua galmen best wel summier zeg maar.

En misschien wel grappig om te horen wat ik nog zoal meer met die mix gedaan heb.
Misschien iets teveel bas, maar dan kan je horen wat een beetje meer bas kan doen.
En dat de excting of je mixing het midden nogal harsh maakt ook al heb ik daar drifting aan zitten EQ'en.

http://faxis.dyndns.org/synthforum/SpinningFragmentOfSolarDriftwood_fused.mp3

Hey Fuse,

Mijn complimenten... Zo klinkt ie inderdaad n stuk aangenamer.. :dj:

Heeft meer definitie en een stuk minder irritant aan de oortjes.
Is het mogelijk dat je een screencapture maakt van de instellingen die je erover gegooid hebt? :eureka:
Kan ik kijken of t me zelf ook lukt m zo te maken bij de laatste edit die ik ervan ga maken.
Dat zou natuurlijk helemaal tof zijn. :geslaagd:

Bedankt voor jullie feedback!:okdan:

Zou je wel willen he? ;)

Ben niet van de trance, maar volgens mij is dit wel een lekkere track. Lekker breed, met de juiste geluiden en akkoordenwisselingen. De mix van fuse maakt het allemaal nog wat lekkerder.

Bedankt hazes..

Ik heb de intro vrij lang gelaten zonder echte accoordwisselingen, zodat deze in de break echt hun werk doen...

Ik vind de Fuse-Mix ook mooi...

Origineel geplaatst door Alex Omega
Yo Alan!

Mmm hij is wel weer lekker maar wat deze wel kan gebruiken is een lekker breakje met die "Memories" choirs!

Die choir achtige dingen die ik in het begin dus hoor, die zou ik in een klein breakje wel willen terug horen.....
(offbeat ah- ah -ah -ah o.i.d.)

Lekkere chill trance voor de rest, je kan hem ook gewoon zo laten!

beetje een trackie voor een ferry corsten cd-tje.....track 3 ofzo.....en dat vind ik geen belediging ;)

Mag die trouwens ook in een set van Armin van Buuren? Of is dat weer wat veel gevraagd? ;)

Origineel geplaatst door Alan
Mag die trouwens ook in een set van Armin van Buuren? Of is dat weer wat veel gevraagd? ;)

Ik heb je toch wel eens eerder gezegd dat je eens wat moest op sturen naar Armada ;)

Ja, deze track is zeker wel armada waardig.
my compliments.

ik zou de arp in sommige passages nog iets meer accentueren om nog iets meer spanning op te bouwen.

Origineel geplaatst door Alan
Tja t blijft n forum, en geen showoff van wat je wel allemaal kunt, toch? ;)

Het gaat me niet om mijn ego maar om jouw mix van jouw muziek.
Want als je je mix wat aanpast kan het ook zo gaan klinken.
Met wat extra EQ en compressie kun je echt heel veel bereiken hoor.
De rest doe je dan met mastering.

Origineel geplaatst door sten
Ja, deze track is zeker wel armada waardig.
my compliments.

ik zou de arp in sommige passages nog iets meer accentueren om nog iets meer spanning op te bouwen.

Ja die arp mag nog wat heftiger... Ik ga ermee aan de slag..

Origineel geplaatst door fuse
Het gaat me niet om mijn ego maar om jouw mix van jouw muziek.
Want als je je mix wat aanpast kan het ook zo gaan klinken.
Met wat extra EQ en compressie kun je echt heel veel bereiken hoor.
De rest doe je dan met mastering.

Nou t ging mij maar om een klein tipje van je sluier hoor...
Ik heb al zoooveel geprobeerd, maar t lukt me gewoon niet om t lekkerder te laten klinken.
Misschien ligt het wel aan de monitoren die ik heb (truths) dat die toch niet zozeer de waarheid spreaken.
Er zitten al hopen eq en compressie op de individuele tracks, maar t mag niet baten aan jou mix te horen.
Het gaat waarschijnlijk mis bij het masteren. Maarja zal wel n kwestie van oefenen en ervaring zijn.

In ieder geval bedankt dat je de moeite hebt gedaan t te laten klinken zoals het zou moeten.

Origineel geplaatst door Unic
Hey Alan,

wat een heerlijke track weer!!!!
Inderdaad vet goed genoeg om op een cd te staan!

ik zou zeggen ga eens voor die banaan:)

greetz Arnaud

He Unic,

8~

kwil m eerst zelf fatsoenijk kunnen afmixen/masteren voordat ik er wat mee ga doen..
Anders krijg weer ik commentaar op de geluidskwaliteit etc etc.

bedankt voor je support. :biertje:

Wow echt relaxxxxed om te luisteren! :D
Die andere nummers trouwens ook... heb ze allemaal opgeslagen (behalve de commercial trance).

Laatst gewijzigd:
Back