DJ-Mix

• Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
D

Deleted member 18007

Guest
Eindelijk weer eens een DJ-mixje met wat platen gemaakt...
Redelijk tevreden over het resultaat (wat kleine mixfoutjes en hier en daar qua geluid niet zo mooi). Normaal draai ik meer (Nu)breakz, dat is m`n extraverte kant nml...Goed, m`n meer introverte kant is hier te beluisteren (rechtermuisknop, bewaar als):

MaTToiD`s Return by m0n0l0g1c :dj:

oowjaa tracklistje:

Matt Carter - Dreamt It?
Kiki - Age of Cancer
The Orb - Gee Strings
Mr. James Barth - Workin' the Truth
Nathan Fake - The Sky was Pink (Holden Remix)
Human Beings - Phase (Speedy J Remix)
Rachmad & Dundov - Kunigi
Phuture 303 - Computer Chips
Syncom Data - SDI
Anthony Rother - Synthetic
Matthew Johnson - "911, how can I help you?"
Yamo - I was A Robot (Jean F. Cochois' Timewriter Remix)
System7 & Derrick May - Prototype 1 (Electron mix)

Edit:
Maar ja, wat is een Synthforum zonder eigen gebakken trax???

Gear gebruikt:
-D2 (Kick en Snare+Sequencer)
-TR707(Hats+Tamb+Trigger)
-EF303(FX)
-Juno6
-MicroModular
-TX7
-K1m
-Studiomaster SessionMixer
-DSP1000

Rechtstreeks opgenomen. Geen geknip, geen geplak.

Say Hi 2 MaTToiD

Last edited by a moderator:
Zomaar deze track over 't hoofd gezien. Dat kan natuurlijk niet he......
't nummer komt wat traag op gang. De bassline klinkt op zich tof, maar ik zou 'm proberen wat dichter tegen de bassdrum aan te leggen, waardoor 't meer een geheel gaat vormen. Dat zou je kunnen proberen door de mix aan te passen, 't geluid wat te veranderen of de delay wat anders te leggen. De mix mag sowieso wel iets sprankelender (kan ook liggen aan 't mp3tje trouwens: 128kbps). Als die spacy geluiden wat meer naar voren komen, met misschien wat meer reverb of zo, volgens mij kun je dan een hele mooie sfeer neerzetten. Want de geluiden zelf zijn tof! Hoe langer 't nummer duurt, hoe meer er bij komt en hoe interessanter ie wordt, da's erg kewl.

Als je nog ff er naar gaat kijken, dan kan ie erg tof worden! :okdan: Vooral die relaxte sfeer uitbouwen zou ik zeggen! :)

ga ik nu nog ff naar je dj set luisteen......:dj:

Klopt! Ik heb zojuist ook mijn huiswerk op de mix gemaakt. Ik vind dat je in je zelf gemaakte track wel wat meer variatie zou kunnen aanbrengen. Misschien nog een tussenstukje fabriceren? Het komt inderdaad ook erg traag op gang.

Origineel geplaatst door mikemix
Hoe heb je die mix opgenomen?

Als je de DJ-mix bedoelt,
2x soundlab, 1X gemeni dat naar `mn mengtafel (heb het vermoeden dat de dj-mixer naar mengtafel geen stereo-resultaat oplevert....maar ja, ik heet niet voor niets m0n0l0g1c....wie heeft die deur open gezet?:D) en mixen. Opgenomen in Soundforge en omgezet naar MP-3. Gewoon 100% eerlijke DJ-set zonder HDD-editing....

Als je de track bedoelt,
Pattern in D2, apart pattern in TR707 als slave, juno6 getriggerd door de TR707, apart FXpattern in de ef303 als slave en freaken maar...Geen HDD-editing, gewoon een eerlijke mix

@ Ferric en MCBasje303, naam van de mix van MaTToiD`s Return veranderen in Homework?8o)
@ProtoHuman en MCBasje303, TNX 4 kritiek, het is een (live)dynamisch gebeuren, kan idd misschien nog een bridge bij (oppassen dat er niet één te ver is) en de mix...tsja, hierin moet ik gewoon nog een hoop leren (homework :dubbel: )

@Origin X Die gast is 22, echt onvoorstelbaar. Erg knappe track, te gek ook om in en uit te mixen

Dank voor de complimenten, krijg net van m`n vrouw m`n schoenen terug, liep er naast :)

.....als mensen mij nog willen boeken....:D

Zeer lekkere mix mate, klinkt een beetje als een micheal mayer mix cd die ik hier heb liggen.
Bedankt, deze luister ik vaker! ;)

Voor de mensen die de DJ-MIX op hun harde schijf laten staan...

Of boek me :D zodat ik meer platen kan kopen en de originele artiesten op die manier kan blijven sponsoren.
Of koop de originelen

:smeris:

@Bart en Steve :biertje:

Back