• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

te koop : Pro-One inbouw-sequencer.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

senso

The Original Maniac
Kwam nog een leuk doosje tegen, inhoud: Per Linné Sequencer voor de Pro-One.
Zeer uitgebreide digitale sequencer met sync en tape-dump. Om zelf in te bouwen.
Wel alleen voor mensen met ervaring in de elektroniek. anders kun je het beter
door een expert laten doen.
Nog Pro-One bezitters in de zaal?

Re: Pro-One inbouw-sequencer.

Re: Pro-One inbouw-sequencer.

Origineel geplaatst door senso
Nog Pro-One bezitters in de zaal?

cozko heeft er een geloof ik.
ikzelf moet het toch bij de Pro-52 houden...:P

senso ga er eens wat dieper op in wat kan deze sequencer waar komt die vandaan (orgineel van sequential) of wie heeft het ontworpen
en wat mag dit gaan kosten??????

Ja, ik heb een Pro-One, maar nee, ik niet zo'n behoefte aan een extra sequencer voor het beestje. Hier is een foto van een geinstalleerde Per Linne UC-1 sequencer inbouw kit voor de Pro-One (dat wordt een flink gat zagen...yummie! >:|):

Meer Info

Meer Info

De UC-1 heeft een capaciteit van 880 noten (de Pro-One 'sequencer' heeft er slechts 40). Naast step-by-step, kun je dit beestje ook realtime inspelen.

Zoals al gezegd is er een tape-dump mogelijkheid..

En verder is het misschien interessant te vermelden dat de UC-1 10 Sequences kan opslaan, en ook nog de mogelijkheid heeft om hier tracks van de bouwen (waarvan je er ook 10 kunt opslaan).

Ik heb helaas geen Pro-One meer..

Heeft er iemand de handleiding van die kit. Ik heb zo'n ding in m'n Pro-one zitten maar ik kan er niets mee.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back