[track] Spark (electro)

BASS!

ik zit nu op m'n werk en kan hem niet zo hard zetten, maar ik hoor alleen boom tsching boomboom tsching. :P

Ergens op de achtergrond hoor ik een paar synths...

Stukkie rond 1.50 is leuk.

Misschien wat minder basssssssss?

Laatst gewijzigd:
Het baslijntje moet ik nog verzinnen. dan kan de bassdrum wat minder :) Ik heb er gisteren van 19.00 tot 21.30 over gedaan duzz er moet nog wat aan gesleuteld worden.. Maar dat is naadje want ik heb het 'patterngewijs' opgenomen dus de volgende versie kan behoorlijk verschillen.

Laat deze versie aub ff online staan, dan kan ik vanavond thuis effe lekker de buren gek maken ;)

Met welke spullen heb je het trouwens gemaakt?

Heel zacht op m'n werk door een interne pc speaker geluisterd. Eigelijk kan ik nog geen goed oordeel geven, maar volgens mij is het wat aan de saaie kant. De bassline mag wat steviger enzo. De syntgeluiden zijn inderdaad erg zacht. Zal vanavond effe kijken of ik em thuis over de grote speakers kan beluisteren.

p.s. er staan 2 nieuwe tracks van mij op het forum die je lekker mag afkraken als je wil :)

ok nogmaals geluisterd, maar nu thuis.
Ik vindt je nummer wat kaal. Nauw hoeft dat niet altijd te betekenen dat dat slecht is, maar als de geluiden dan ook niet echt bijzonder zijn wordt het toch wat saai. Ook als die syntheluiden wat harder waren, gaf dat denk ik toch nog niet het gewenste effect. Ik vindt de bassline zo zo.
Misschien dat je nog een geluid kan toevoegen.
Wat dacht je van een vocoder en string.

Ik heb er gisteravond nog aan gesleuteld, en het wordt beter! haha, maar een opname heb ik nog niet gedaan!

maa eh..
WIL ER DAN HELEMAAL NIEMAND ANDERS LUISTEREN NAAR MIJN TRACK??

Origineel geplaatst door Arveyman

maa eh..
WIL ER DAN HELEMAAL NIEMAND ANDERS LUISTEREN NAAR MIJN TRACK??

Tuurlijk wel. Beetje geduld hier! Ik zit echt niet iedere dag op het forum. :)

Ik vinnem wel lekker. Ik heb hier op mn werk ook alleen maar kleine speakertjes dus bas hoor ik zowieso niet.

Hij is inderdaad wel wat saai. Er mag misschien wel es een ander synthje bij ofzo. Verder petje af. Vooral de geluiden die je gebruikt. Klinkt lekker Front 242 achtig. af en toe zon break met van die piouw geluiden... heerlijk.

Nogmaals geluisterd, flink hard.

En ik sluit me aan bij Sander. Het klinkt een beetje tam. Er zou eigenlijk een funky bas in moeten of een ander geluid wat meer de aandacht vraagt.
Vooral op 2.20 verwacht je dat en dan gaat het weer met dezelfde melodie door.

Maarruh commentaar geven is altijd makkelijker dan het zelf doen natuurlijk ;)

Erg diepe basse, overstemt de rest een beetje. Op mijn monitors klinkt dat OK, maar in een wat grotere ruimte blijkt die bass dat te vet.
Het is idd een wat minimaal stuk, maar daar is niks mis mee. Ik vind het zeker niet onaardig.

Z.

Thanx voor de reacties mensen!
Ik ben er achter waar die lage bas van gekomen is, dat was de laatste stap in T-RackS 24.. Beetje teveel ge-EQ'ed.. Orgineel heeft niet zo overdreven veel bas, en ik heb hem inmiddels anders gemastered. Ook heb ik nog een andere versie gemaakt met wat meer achtie en percussie, maar die moet nog afgemaakt worden. En dan neem ik het wel allemaal mee naar de MUC van volgende week.

Back