Digital Express - Welcome to the club (The 2005 Remixes)

forcesupreme

links hangend lid
Midtown is wat stoffige klassiekers van X-trax aan het her-uitbrengen en daar horen natuurlijk nieuwe remixen bij. Ik heb er 2 gemaakt, en Michel Dehey heeft er ook 1 gemaakt en de tracks zullen samen met het origineel op 2 vinyls verschijnen. Deel 1 van 2 is nu te koop bij Midtown en binnenkort ook bij de lokale platenboer.

Previews:
Mijn versie http://www.midtownshop.nl/audio/X042-2-A1.wma
Origneel http://www.midtownshop.nl/audio/X042-2-B1.wma

X042-2_0.jpg

ik vind de remix stoffiger klinken als het origineel...........

leuke track.
alleen vraag ik me af wat je geremixed hebt.
het enige herkenbare is die vocal sample. voor derest hoor ik eigelijk een volledig nieuwe track.
niet dat het een slechte is :dj:

Origineel geplaatst door brz
ik vind de remix stoffiger klinken als het origineel...........

Wat bedoel je precies met stoffiger? Vind je 'm gewoon niet goed of bedoel je qua sound? Als je dat laatste bedoelt moet je je oren even uit laten spuiten ;)

Origineel geplaatst door isnieZot
leuke track.
alleen vraag ik me af wat je geremixed hebt.
het enige herkenbare is die vocal sample. voor derest hoor ik eigelijk een volledig nieuwe track.
niet dat het een slechte is

Ik vond het een lastige opdracht. Vooral omdat het origineel niet echt in mijn straatje ligt, daarnaast had ik maar 3 samples gekregen van x-trax. Een gilletje, een drumloopje en een hele foute skihut-achtige toeter.

Het enigste wat ik daarvan gebruikt heb is het gilletje. Verder heb ik het basslijntje erin verwerkt, gewoon gesampled van het origineel, van de vinyl. Deze hoor je in goed in de breaks.

Ik vind hem stoffiger kwa klank...

Bijv de basskick op het origineel klinkt strak levendig en aanwezig (909), die in de remix klinkt als een doffige sample kick. Niet dat de productie in zijn geheel kut klinkt, maar het origineel klinkt minder stoffig.....

bRzzz

Back