Hey...

Mwoâh, het is en blijft hardcore... so whatever...

Allereerst welkom!

Over gabber, ben ik het niet helemaal met je eens. Ik ken gabber vanaf parkzicht (oldskool - respekt!) ,
daarna veel fun gehad op feesten zoals o.a 'central studios'. Gabber was toen gabber. Divers!
Na het commercieel gaan -fout publiek trekken- en de zg. newstyle is het bergafwaarts
gegaan. Best jammer, heb veel leuke, gekke,dwaze, grappige,domme,strakke taferelen
meegemaakt. :P

Mischien ooit weer..

bedoel je geen tekno? stijl mononom/sensory overload, esoteric/curley, spiral tribe, kombat KI?
Nee, tekno is toch langzame speedcore? :)

Cool, weer een HC fanaat erbij.... Ik kan me de dag nog wel herrineren dat ik me hier voor het eerste voorstelde, toen was bikkel geloof ik met mij een van de weinigen....

Origineel geplaatst door 20hz

Allereerst welkom!

Over gabber, ben ik het niet helemaal met je eens. Ik ken gabber vanaf parkzicht (oldskool - respekt!) ,
daarna veel fun gehad op feesten zoals o.a 'central studios'. Gabber was toen gabber. Divers!
Na het commercieel gaan -fout publiek trekken- en de zg. newstyle is het bergafwaarts
gegaan. Best jammer, heb veel leuke, gekke,dwaze, grappige,domme,strakke taferelen
meegemaakt. :P

Mischien ooit weer..

Ik had het ook over de stijl van 96 tot nu...
Parkzicht heb ik praktisch elk weekend meegemaakt :halleluja
Maar newstyle is het eigenlijk nooit geworden... Er kwamen van die bekende U.C. gerichte dingen op de markt. Totaal géén Hardcore!
U.C. heeft het niet echt goed gedaan... Alleen de snelheid was op dat moment oké voor de gabbers. Daar werd met Hardcore mee geëxpirimenteerd en dat is tot op heden zo'n beetje de stijl.
Ik merk alleen wel dat de snelheden van toen ('96/'97) weer een beetje op gang komen :)

Origineel geplaatst door DJ Nosferatu

Ik merk alleen wel dat de snelheden van toen ('96/'97) weer een beetje op gang komen :)
indeed! Moet ik er ook bij zeggen dat ik de muziek van de laatste 5 jaar op Trance/Hardcore gebied niet erg innovatief vond.

oh welkom trouwens ;)

Ha dhr. Snotverrageend, ook 't forum gevonden zie ik...Zelf ook vrij nieuw (ik heb mezelf niet eens behoorlijk voorgesteld, shame on me!) maarre welkom!

welkom nosferatu :halleluja

veel plezier op dit schitterende forum!!

over je muziek.... helemaal :okdan: hoor!!!!

stampuh met die handel!!

uhm...welkom Erwin....

( heeft niemand door dat deze thread al 2 jaar oud is....)

;)

:D Jawel: ikke!

:confused: ehm nee niet gezien maar toch welkom!!!! toch?

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Hello!

Waarom komt iedereen toch uit Eindhoven, Delluf of De Haag?

(Met uitzondering van Grootebroek/Sneek/Zoetermeer)

Hehehehe ja de Eindhoven - Delft connectie van The Early Days :D

Origineel geplaatst door DJ Nosferatu
Je refereert naar Industrial? Is niet zo mijn stijl...

Mwoâh, het is en blijft hardcore... so whatever...

die uitspraak is leuk....gezien hij gekozen is tot beste industrial-dj bij de MoH-awards.....

hahahaha.....erwin toch...

maar goed.....waarom wordt een draadje van 2 jaar oud ineens weer boven gehaald ?

Origineel geplaatst door dione
die uitspraak is leuk....gezien hij gekozen is tot beste industrial-dj bij de MoH-awards.....

hahahaha.....erwin toch...

maar goed.....waarom wordt een draadje van 2 jaar oud ineens weer boven gehaald ?
we zijn zo blij dat ie er is !?!? :)

Back