Kermis ballen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

JohnnyBusca

rocket scientist
Ola!

Het is Strijp kermis!!!!! Dus ik heb zo'n kermis bal gekocht. Je kent ze wel... Zo'n dropbal of wijnbal.

Nu heb ik het volgende gedaan op het werk.

Een dropbal opgelost in 1 glas water.. Dan hou je dropwater over. Dat water drink je ineens op.. Dan heb je dus in minder dan een minuut alle kleur en smaakstoffen binnen.... Resultaat.. Compleet dol!!!!! Jiehoe!

Momenteel ben ik die wijnbal op aan het lossen in een beker Sprite. Ongelooflijk wat er dan gebeurd. Het begint als een gek te schuimen en borrelen. Dadelijk ineens die rode vloeistof naar binnen en gaaaaaaan!!!!!!

Vet. Dadelijk kompleet strak naar PSV '88 - Allstars team! Morgen strak naar de kamelenrace...... Ik hou van Eindhoven ! :)

Re: Kermis ballen!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik hou van Eindhoven ! :)

Gisteren was ik in Eindhoven, las ik daar toch op zo'n uithangbord dat Luc Nilis zijn rentree doet bij PSV :confused:

Volgens mij had ie nog niet genoeg van alle ballen en wil die nu ook zo'n bal;)

p.s. In een dropbal zit drop...
Zou in een wijnbal wijn zitten? Ik hoop het! Alhoewel... Dan meng ik wijn met sprite...

Bedoel je zo'n toverbal die in verschillende kleuren veranderd naar mate je erop zuigt? Welk effect geeft het precies? Beetje tollen in het hoofdje of iets beetje strakker?

de nieuwe partydrug.....alleen jammer dat je met zo'n bal in je bek ongeveer een uur niet kan praten

Ja hoor, helemaal jezelf hyper de hyper bouwen en dan alle attracties afgaan op de kermis. En daarna een of andere kleuter onderketsen. :D

Het is weer kermis!

hee johnny,
als je echt van die suiker/kleurstof kick houdt heb ik nog wel een goeie tip voor je. ik ben er namelijk ook dol op. lekker knallen op kleurstof, echt supercool.
ik ben namelijk ook cabaretier, we zijn met z'n drieen, en voor een optreden eten we altijd ieder 1/3 van een pak Appelfris van De Ruijter, hagelslag met een ontzettend frisse appelsmaak. echt cool, dat spul is zo synthetisch dat je ogen bijna uit je kop knallen. misschien ook goed op te lossen in water / sprite. dat weet ik [nog] niet.

ruijterappelfris.jpg

of je gooit gewoon een zak winegums naar binnen, werkt ook altijd prima ;)

Origineel geplaatst door cyan_circle
echt cool, dat spul is zo synthetisch dat je ogen bijna uit je kop knallen...

Euh, heb je sampeltjes ofzo? :engel:

PS: dedju ni België te krijguh die hagelslag...

POINGPOINGPOINGPOING!!!! STUITERSTUITERSTUITER! JADDAJADDAJADDAJADDAJAJAAJAJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!............ plof....

Ik heb in mijn jeudige jaren (ben pas 27 maar goed..) vanalles gedaan wat god verboden heeft...

Maar uh, vertel eens wat meer over die wijnbal-trips!
Ik geloof er geen hol van! :)

Mzzl Henri

tis net als bij LSD: als je er niet in gelooft werkt het niet ;)

Origineel geplaatst door olafmol
of je gooit gewoon een zak winegums naar binnen, werkt ook altijd prima ;)

ik ben een paar maanden geleden nog aan gehouden voor een alcholcontrole hier in Purmerend.
De dame in kwestie (echt zo eentje die net begonnen was) vroeg of ik wat gedronken had (geen druppel zelfs) en toen vertelde ik met een stotterende stem dat ik wel een hele zak winegums ophad in de bioscoop dus dat het best nog wel is problematisch kon worden.
De lieve agente keek mij met haar mooie blauwe ogen en glimlach om om bij weg te zwijmelen aan en vertelde me dat er in winegums geen alcohol zat dus dat ik me waarschijnlijk geen zorgen hoefde te maken.
Ze pakte het blaasapparaat ferm doch lieftallig vast, stopte het tuitje in mijn mond en vroeg mij stevig te blazen totdat ze begon te piepen.
Daarna verscheen een P in de display en de dame vertelde me dat het prima was en dat ik door mocht rijden... helaas.. ik heb haar nooit meer gezien. :luv:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back