Kermis ballen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door olafmol
of je gooit gewoon een zak winegums naar binnen, werkt ook altijd prima ;)
Het probleem is dan dat je relatief veel tijd nodig hebt om dezelfde hoeveelheid kleurstof naar binnen te krijgen. Het gaat erom dat je ineens een dosis kleurstof naar binnen krijgt die je normalitair verdeeld over een x aantal uur naar binnen krijgt... En winegums lossen niet op...

p.s. Henri/etgin303 is fucking goed bezig! Hij zou uit Strijp kunnen komen!

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
En winegums lossen niet op...

jij hebt het geprobeerd hè? ;)

Jip..... Ik probeer alles... Qua oplossen dan.. Voornamelijk JAVA vraagstukken maar ook alles waar eventueel alcohol uit te winnen is zoals Winegums en wijnballen.

Boesca flipz! ;)

Ik heb nog een oude maat die padje kwijt :( is na al dat experimenteren... moet je z'n nummer hebben ?
Kunnen jullie wat ideeen wisselen m.b.t. laboratorische uitvoeringswerkzaamheden (indien mogelijk... mijn maat kennende :))

Of ik uit Strijp kom, bijna goed!
Enne, ik heb ook banden met Eindhoven...
Binnenkort gaat het voetbalseizoen weer beginnen FORZA PSV!
Elke wedstrijd ben ik daar, ach ja... voor de afwisseling!
(lekker belangrijk....)

Origineel geplaatst door Henri/etgin303
...Binnenkort gaat het voetbalseizoen weer beginnen FORZA PSV!
Elke wedstrijd ben ik daar, ach ja... voor de afwisseling!
(lekker belangrijk....)

o dan ben jij er zo een die heel m'n wijk vol parkeert zodat ik niet meer in m'n eigen straat kan parkeren als 't in eindhoven te doen is..... :(

voor de Eindhovenaren: foto is genomen in Private Dancer in de stad, Stratumseind geloof ik...
Mijn vrijgezellenavondje....

Ahyeh!

Doei!

Een updateje (hoe schrijf je dat uberhaupt...).
Een oud huisgenote van mij had een kilo winegums gekocht en voor het raam gelegd. Met dit weer natuurlijk niet heel slim... Gevolg --> Ze waren half gesmolten en plakte allemaal aan elkaar. Vervolgens heeft ze het in een pan gemieterd met een beetje water en het langzaam al roerend warm gemaakt. Vervolgens heeft ze de smeurie in ijsco vormpjes gegoten en in de diepvries gezet. Het eindresultaat is nog niet bekend, maar ze beloofde dat ik mocht komen proeven.. Ik kan niet wachten! :)

p.s. Dit is echt gebeurd en ik was er een keertje niet bij..

Oké iets wat (bijna) iedereen wel eens gedaan heeft, maar ik verbaas me nog altijd wat voor extra geluiden (zijn die geluiden er eigenlijk wel?) je hoort wanneer je knetterstoned naar muziek luistert. En de muziek lijkt ook urenlang te duren. Laatste keer zat ik in een dergelijke staat naar 'Exciter' te luisteren en ik hoorde allemaal bliepjes, riffjes, sequencjes die ik in nuchtere staat echt niet hoor.

Origineel geplaatst door Camiel Toe
...Laatste keer zat ik in een dergelijke staat naar 'Exciter' te luisteren en ik hoorde allemaal bliepjes, riffjes, sequencjes die ik in nuchtere staat echt niet hoor.

moet je voor de gein 's wat muziek die je vaak in de auto of thuis draait over een goede koptelefoon horen..

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Oké iets wat (bijna) iedereen wel eens gedaan heeft, maar ik verbaas me nog altijd wat voor extra geluiden (zijn die geluiden er eigenlijk wel?) je hoort wanneer je knetterstoned naar muziek luistert. En de muziek lijkt ook urenlang te duren. Laatste keer zat ik in een dergelijke staat naar 'Exciter' te luisteren en ik hoorde allemaal bliepjes, riffjes, sequencjes die ik in nuchtere staat echt niet hoor.

Ooooeee! Ik voel een nieuwe thread opkomen----->
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=5036

Heel deze thread heeft me op een aantal ideeën gebracht en ik en een maat beginnen aanstaande vrijdag met het eerste experiment.

Experiment 1.

Men neme:

- een gedeelte van een pak appelfris
- oplosbare druivensuiker
- ranja

Dat alles in een literfles flikkeren, beter met de toevoeging van wat water om het drinkbaar te houden (zover dat nog mogelijk is), mixen en voila.

Na het oplossen in bekers serveren, en het goedje in één keer achteroverslaan.

Je hoort of het wat was als mijn gezondheid dat na dit experiment nog toelaat:)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back