Kermis ballen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
tipje voor als je ECHT van het padje wil:

trek maar eens fijn een hoopje versnipperde brandneteltakjes door 'n whiskey-pijp heen !!!!

GAAAAAAAAAAASSSS !!

Wie weet wordt je een overdosis antikaterpillen ook wel hyper

http://www.ru-21.nl

Ik las trouwens laatst ergens dat je om de paar glazen zo'n pil mot nemen.
Ben wel benieuwd. Niet dat ik drink, maar als ik wel een keertje drink hoef ik me dan
vervolgens niet meer misselijk aan water te drinken en brood gaan eten voor het slapen.

Van die roze/gele schuimblokken moeten volgens mij ook goed op te lossen zijn....................

ik zie dat ik deze nog niet gepost heb: lege slagroomspuitbussen!

als alle slagroom eruit is -> aan je mond zetten en spuiten maar. dat gas werkt ongeveer hetzelfde als lachgas en knalt bij een goed merk gelijk naar je kop.

nog beter: bij sommige winkels kan je gewoon dat soort spuitbussen kopen maar dan leeg. ik weet ook niet waarom, maar hier zit meer & beter gas in. het werkt in ieder geval veel mooier. bovendien hoef je dan niet eerst 15 kilo slagroom op ze zuigen.

Heren,
Als we deze thread naast die over fastfood leggen vraag ik me af: hoe oud wil het gemiddelde forum-lid eigenlijk worden?
En misschien belangrijker: wat gebeurt er met z'n gear?

Origineel geplaatst door Imipolex
Heren,
Als we deze thread naast die over fastfood leggen vraag ik me af: hoe oud wil het gemiddelde forum-lid eigenlijk worden?
En misschien belangrijker: wat gebeurt er met z'n gear?

Ik hoef iig niet zo oud te worden als m'n gear.
Mijn gear mag samen met me begraven worden.

:halleluja

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik zie dat ik deze nog niet gepost heb: lege slagroomspuitbussen!

als alle slagroom eruit is -> aan je mond zetten en spuiten maar. dat gas werkt ongeveer hetzelfde als lachgas en knalt bij een goed merk gelijk naar je kop.

nog beter: bij sommige winkels kan je gewoon dat soort spuitbussen kopen maar dan leeg. ik weet ook niet waarom, maar hier zit meer & beter gas in. het werkt in ieder geval veel mooier. bovendien hoef je dan niet eerst 15 kilo slagroom op ze zuigen.

:)

Ook geprobeerd, zonder deftig resultaat echter. Jammer.
Lachgas zelf is best lachen, maar ik wordt er hyper van en sla rood uit van verlegenheid. Heel dubbel effect.
Waar ik me ook altijd voor moet tegenhouden: de benzinepomp. Ik zou zo mijn neus een half uur in het benzine gaatje willen steken, maar iets zegt me dat dat niet zo gezond is.

Helium uit ballonnen is ook wel kicken :D. Je word al melig van je stem, als je het vaak genoeg achter elkaar doet word je er ook licht van in je hoofd... erg melig

Inderdaad erg oppassen met gassen, meeste mensen hebben geen flauw benul of te weinig benul van de gevolgen... benzine weten de meesten wel denk ik: bevat nog altijd een kleine hoeveelheid benzeen (=kankerverwekkend) en benzeen-verwante stoffen.

Helium is erg leuk inderdaad, je moet het alleen niet teveel doen, aangezien je langzaam het in je bloed opgeloste stikstof gaat vervangen door helium; duikers doen dit ook (zeer diep duiken doen ze vaak met zuurstof/helium mengsels), maar bij normale luchtdruk heeft dit toch wel een wat ander effect dan onder water.
Gas in slagroombussen: mag niet giftig zijn aangezien je het ook binnenkrijgt als je de slagroom eet. Maar bij veel inademen van dit soort gas loop je ook het risico dat je de zuurstof verdringt: je gaat je inderdaad licht voelen in je hoofd, maar dat is vanwege zuurstofgebrek... trek zelf je conclusie zou ik zeggen...

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Gas in slagroombussen: mag niet giftig zijn aangezien je het ook binnenkrijgt als je de slagroom eet. Maar bij veel inademen van dit soort gas loop je ook het risico dat je de zuurstof verdringt: je gaat je inderdaad licht voelen in je hoofd, maar dat is vanwege zuurstofgebrek... trek zelf je conclusie zou ik zeggen...

in slagroombussen zit gewoon ook lachgas (N2O, stikstofoxiduul) en net als bij lachgasbalonnen word je er snel high van.
dat is leuk.

Ik geloof dat lachgas al een paar jaartjes ni meer gebruikt wordt in dat soort spuitbussen (om dat misbruik tegen te gaan).
Vervangen door wat of hoe weet ik niet. Ik lig er ook niet wakker van.

*schop* iemand nog meer ideen die ik kan of wil gaan proberen? zal er zelf ook nog wel een keer paar proberen te verzinnen. 8~

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Hehe, was dat niet een verhaal van Roald Dahl? Iets met een of andere toverdrank... ben de titel ff kwijt...

Maar over het oplossen van de kermisballen: bij ons op het lab hebben we genoeg soorten oplosmiddelen staan, er valt uiteraard altijd wat te proberen met die drop- en wijnballen :duivels: Zo hebben wel o.a. farmaceutische ethanol (=99,9% zuivere alcohol) staan....

dat is Joris en de geheimzinnige toverdrank :)

Origineel geplaatst door hansbakker
dat is Joris en de geheimzinnige toverdrank :)

Het is nog niet de 26e! :(

Origineel geplaatst door Yoozer
Het is nog niet de 26e! :(

maarreuh......op de 26e mag je toch alleen een oude thread omhoog schoppen als je iets nuttigs te melden hebt ?

:duivels:

Origineel geplaatst door gemmetje
maarreuh......op de 26e mag je toch alleen een oude thread omhoog schoppen als je iets nuttigs te melden hebt ?

:duivels:

:confused: wat is dat nou weer voor onzin...
dan is het nog logischer dat je totaal geen offtopic berichten meer mag plaatsen :bekdicht:

Origineel geplaatst door hansbakker
:confused: wat is dat nou weer voor onzin...
dan is het nog logischer dat je totaal geen offtopic berichten meer mag plaatsen :bekdicht:

nee... alleen op 26 mei oude threads omhoogkicken!

dit mag niet. hoogstwaarschijnlijk word je nu geband.

ban-nen! ban-nen! ban-nen! ban-nen! ban-nen! ban-aan! ban-nen! ban-nen! ban-nen! ban-nen!

voor de echte bikkels onder ons pak een eetlepel wiskey en een rietje men stoppe het rietje in de neus en inhaleren de wiskey van de lepel.

SUC6 gegarandeerd! 8) :biertje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back