Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Imipolex
Heren,
Als we deze thread naast die over fastfood leggen vraag ik me af: hoe oud wil het gemiddelde forum-lid eigenlijk worden?
En misschien belangrijker: wat gebeurt er met z'n gear?

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik zie dat ik deze nog niet gepost heb: lege slagroomspuitbussen!
als alle slagroom eruit is -> aan je mond zetten en spuiten maar. dat gas werkt ongeveer hetzelfde als lachgas en knalt bij een goed merk gelijk naar je kop.
nog beter: bij sommige winkels kan je gewoon dat soort spuitbussen kopen maar dan leeg. ik weet ook niet waarom, maar hier zit meer & beter gas in. het werkt in ieder geval veel mooier. bovendien hoef je dan niet eerst 15 kilo slagroom op ze zuigen.

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Gas in slagroombussen: mag niet giftig zijn aangezien je het ook binnenkrijgt als je de slagroom eet. Maar bij veel inademen van dit soort gas loop je ook het risico dat je de zuurstof verdringt: je gaat je inderdaad licht voelen in je hoofd, maar dat is vanwege zuurstofgebrek... trek zelf je conclusie zou ik zeggen...
Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Hehe, was dat niet een verhaal van Roald Dahl? Iets met een of andere toverdrank... ben de titel ff kwijt...
Maar over het oplossen van de kermisballen: bij ons op het lab hebben we genoeg soorten oplosmiddelen staan, er valt uiteraard altijd wat te proberen met die drop- en wijnballenZo hebben wel o.a. farmaceutische ethanol (=99,9% zuivere alcohol) staan....

Origineel geplaatst door hansbakker
dat is Joris en de geheimzinnige toverdrank![]()

Origineel geplaatst door Yoozer
Het is nog niet de 26e!![]()

Origineel geplaatst door gemmetje
maarreuh......op de 26e mag je toch alleen een oude thread omhoog schoppen als je iets nuttigs te melden hebt ?
![]()

Origineel geplaatst door hansbakker
:confused: wat is dat nou weer voor onzin...
dan is het nog logischer dat je totaal geen offtopic berichten meer mag plaatsen![]()