Wiseguy
Ouwe rot
Na heel erg lang wikken en wegen (meer dan een jaar) toch maar in de verkoop......mijn als splinternieuwe superzeldzame Emu SP 1200 Limited Edition, nummer 66 van de 125 Final made in 1998, compleet met de
orginele manual.......en natuurlijk het "gouden" front/typeplaatje.
Er zijn er maar 125 van deze gemaakt, dus een echt collectorsitem.....
Over de sound is hier al genoeg geschreven, ik zal het kort houden, die is magnifiek.
Ik zal me vast bedenken, ben ik nu al eigenlijk zeker van, dus ben snel als je zoiets zoekt....€ 1500,- deze prijs is vast.
Ik maak geen muziek/herrie meer en denk elke keer weer een nieuwe studio te bouwen, komt er maar niet van,
das echt de enige reden dat ik het overweeg , zonder SP 1200 ga ik namelijk nooit meer aan de slag.
Een SP is in mijn ogen een noodzakelijk onmisbaar fundament van een studio.....althans van een studio waar ik in
wil werken........
orginele manual.......en natuurlijk het "gouden" front/typeplaatje.
Er zijn er maar 125 van deze gemaakt, dus een echt collectorsitem.....
Over de sound is hier al genoeg geschreven, ik zal het kort houden, die is magnifiek.
Ik zal me vast bedenken, ben ik nu al eigenlijk zeker van, dus ben snel als je zoiets zoekt....€ 1500,- deze prijs is vast.
Ik maak geen muziek/herrie meer en denk elke keer weer een nieuwe studio te bouwen, komt er maar niet van,
das echt de enige reden dat ik het overweeg , zonder SP 1200 ga ik namelijk nooit meer aan de slag.
Een SP is in mijn ogen een noodzakelijk onmisbaar fundament van een studio.....althans van een studio waar ik in
wil werken........