klakson is vijf jaar!!

mooi dan!

Ingeburgerd
beste mensen,
klakson bestaat dit jaat 5 jaar!
feest dus!

25 juni
pakhuis wilhelmina
veemkade 576
amsterdam
5 euro
vanaf 22.00 tot ....

steffi
steven de peven
dexter live
fastgraph live
alden tyrell live
captain video beam

Attachments

• poster.jpg
    poster.jpg
    359,2 KB · Bekeken: 109
proficiat klaks on

proficiat klaks on

Keep on toetering!
Ik moet spijtig genoeg zelf ergens anders spelen.
Maak er een vet feest van en drink een glas op mijn groetjes aan jullie gezondheid...

Stijn

ja brian dat is lang geleden maar toch maar 5 jaar in die rare catacombe :-)

maar wat had indruk gemaakt?

Origineel geplaatst door sander
Whilemina pakhuis is best wel een leuke locatie.

een van de betere op het moment in amsterdam en de mensen die het runnen zijn echt super om mee te werken!
het zit uit het centrum rondom de plek waar vroeger het vrieshuis was. voor de mensen die het niet kennen.

Origineel geplaatst door mooi dan!
ja brian dat is lang geleden maar toch maar 5 jaar in die rare catacombe :-)

maar wat had indruk gemaakt?

Nou ik weet nog dat het echt een heel erg leuk feestje was. Het publiek was heel erg enthousiast ondanks dat dat toen nog allemaal vrij onbekend was, zeker ook in Amsterdam. Daar was het ook de eerste keer dat ik dacht dat die nieuwe golf van electro misschien nog wel 's breder geaccepteerd kon gaan worden. Ik weet ook zeker dat jullie (en overigens ook Kid Goesting / Xerox) in Amsterdam daar ook flink aan hebben gewerkt.

Ik denk trouwens dat het al langer lijkt geleden omdat Klakson voor mij eigenlijk altijd al aan jullie is verbonden, die avonden daarvoor in de Mazzo dan denk ik ook 'ahja, dat was met die mensen van Klakson', terwijl Klakson toen nog niet bestond. Je verwacht niet dat iets wat nog maar 5 jaar bestaat al zo in je geheugen gegrift staat. Rede temeer om ervanuit te gaan dat jullie het niet slecht hebben gedaan:)

Back