• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp Axxe

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
300 euro, nog heel mooi ,niet alle sliderkapjes,compleet en goed werkend..de meest rechtse toets werkt niet maar dit is eenvoudig te verhelpen....dezelfde oscillators als de oddysey en de arp 2600!!!Mooi geluid,cv/gate/trigger in en uit dus midificeren is makkelijk,ext. signal input..echt een supergeluid!!...300 euro s.v.p.:okdan:

of doe een bod...

of doe een bod...

Vette monosynth hoor in hele mooie staat..er ontbreken wat dopjes van de potmeters maar dit is zo bij bijna alle axxes..Hoogste noot werkt niet,dit is echt eenvoudig te verhelpen,de j-wire is losgeraakt met stukje plastic ernog aan,dus beetje superlijm,tangetje en klaar.....Bieden vanaf 275 euro..
Met cv/gate en trigger..in en uit,ingang om geluiden door het arpfilter te halen!!Collectors item!!:okdan:

Vintage!!

Vintage!!

Prachtige 70's synth in mooie staat,gestemd,makkelijk te midificeren wat wil je nog meer.Lees de lovende recensies maar op het net....snel voor ik me bedenk hoor...ophalen in Hilversum...
Kan uitgebreid geprobeerd in mijn studio in Hilversum.
:okdan: :okdan: :okdan:

Plaatje:

Plaatje:

:okdan: :okdan:

Attachments

• resize of resize of arpaxxe01.jpg
    resize of resize of arpaxxe01.jpg
    60,8 KB · Bekeken: 46
Voor de snelle beslisser!!

Voor de snelle beslisser!!

250 euro....250 euro is erg weinig hoor voor een perfect werkende axxe,het toetscontact repareer ik ook wel maar dan wil ik er 300 voor....
Wie volgt??:okdan: :okdan: :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back