EMS synthi aks

soms toch geen peil op te trekken, hoe dat gaat. komt iemand voorbij die meteen een bod plaatst, zijn er weer anderen die denken dat het dan wel wat zal zijn.....
die minime is in ieder geval niet zo'n typ dat zijn neven en nichten laat bieden.

Origineel geplaatst door Leo
soms toch geen peil op te trekken, hoe dat gaat. komt iemand voorbij die meteen een bod plaatst, zijn er weer anderen die denken dat het dan wel wat zal zijn.....
die minime is in ieder geval niet zo'n typ dat zijn neven en nichten laat bieden.

dat vind ik altijd zo grappig met eettentjes... ik kies er altijd eentje uit waar ik gelijk geholpen kan worden.. als mijn bestelling dan wordt gemaakt loopt het altijd helemaal vol, gelukkig heb ik dan een plekkie zo dat ik relax kan zitten..

Origineel geplaatst door demian
dat vind ik altijd zo grappig met eettentjes... ik kies er altijd eentje uit waar ik gelijk geholpen kan worden.. als mijn bestelling dan wordt gemaakt loopt het altijd helemaal vol, gelukkig heb ik dan een plekkie zo dat ik relax kan zitten..

en nou maar hopen dat je niet overboden wordt op die aks.

en nou maar hopen dat je niet overboden wordt op die aks.

bij zulke bedragen ? Zou ik blij zijn als ik werd overboden.
nee.. te spannend voor mij! :D

voor mij ook hoor, zeker als het zo kwetsbaar is en van zo ver moet komen.

is die al weg dan..? iig een koopje was het zeker.. als ik het geld had.. maar ja.. enzo :)

Origineel geplaatst door mono-poly
Kan ik me serge betalen :)
Nu nog me 808 verkopen dan kan ik ook nog eten!

hehe.. goed bezig !! :D

Damn...heb ik die van mij wel goedkoop verpatst zeg.....ik wist het wel :D

Origineel geplaatst door Wiseguy
Damn...heb ik die van mij wel goedkoop verpatst zeg.....ik wist het wel :D

tja, maar jij bent ook gewoon te goed voor deze wereld. jouw beloning komt nog.

die 808 is een mooie aanbieding trouwens! ik zou er bijna zelf voor gaan (maar ik moet die ouwe rotzooi niet meer, van de maand dan.)

tja, maar jij bent ook gewoon te goed voor deze wereld. jouw beloning komt nog.

Ik hou ook van jou Leo.......maar dat weet je wel he :luv:

inderdaad, niet normaal.
het lijkt of de amerikanen nu echt gek geworden zijn.

Inderdaad. Die gasten hebben inderdaad veel gedaan wat op het randje was, maar dit is echt de druppel. Ze zijn inderdaad nu echt definitief gek geworden :D

Kom op Leo hoger bieden, tis natuurlijk wel supervet, kijk maar naar de prijs :)

inderdaad, niet normaal.

Back