peter_snoep
krrchptika
hallo iedereen...
ik ben een werk aan het maken over soundscapes (algemeen + bij theater, performance)
ken heb de meeste informatie uit opgedane kennis en ervaring, maar aangezien het een technisch verslag is moet alle informatie "wetenschappelijk" onderbouwd zijn.
ik moet dus overal bij vermelden waar ik de informatie vandaan heb...
nu zoek ik artikels, officiele teksten,... die hierover gaan. het mag wel van internet zijn (liefst zelfs, want m'n tijd begint te dringen) specifieke onderwerpen zijn:
- verschillende toepassingen waarin soundscapes gebruikt worden
- technisch materiaal dat gebruikt wordt
- theorie over verschillende vormen van synthese
- theorie over sampling
- theorie over opnamen
- eventueel over theater of performance waarin soundscapes gebruikt worden.
ik heb al wel een aantal dingen kunnen vinden, maar ik hoop dat ik hier nog wat verder geholpen kan worden...
groetjes, peter
ik ben een werk aan het maken over soundscapes (algemeen + bij theater, performance)
ken heb de meeste informatie uit opgedane kennis en ervaring, maar aangezien het een technisch verslag is moet alle informatie "wetenschappelijk" onderbouwd zijn.
ik moet dus overal bij vermelden waar ik de informatie vandaan heb...
nu zoek ik artikels, officiele teksten,... die hierover gaan. het mag wel van internet zijn (liefst zelfs, want m'n tijd begint te dringen) specifieke onderwerpen zijn:
- verschillende toepassingen waarin soundscapes gebruikt worden
- technisch materiaal dat gebruikt wordt
- theorie over verschillende vormen van synthese
- theorie over sampling
- theorie over opnamen
- eventueel over theater of performance waarin soundscapes gebruikt worden.
ik heb al wel een aantal dingen kunnen vinden, maar ik hoop dat ik hier nog wat verder geholpen kan worden...
groetjes, peter