Ik heb enige dagen geleden een Axxe overgenomen die aan de advertenties te zien al enige tijd de ronde doet op het forum; die ene met de defecte rechter toets. Anyway, die toets doet het inmiddels weer. Ook stonden ze niet allemaal even recht, dus dat is inmiddels zo goed als gecorrigeerd. Er zaten ook aardig wat toetsen met dubbele triggering in, da's inmiddels ook verholpen.
Enige waar ik nog mee zit zijn de schuiven. Daar is inmiddels 20 jaar stof (en ander ongedefinieerd spul) uitgehaald (en nee, natuurlijk niet met contactspray). Ze zijn helemaal kraakvrij, maar ze lopen behoorlijk stroef. Ik heb bij 1 pot al een smeermiddel op silicone-basis geprobeerd (naar aanleiding van postings in het AH list archief), maar dat helpt geen
, dus mijn vraag is: waar smeer ik die ARP pots mee?
Enige waar ik nog mee zit zijn de schuiven. Daar is inmiddels 20 jaar stof (en ander ongedefinieerd spul) uitgehaald (en nee, natuurlijk niet met contactspray). Ze zijn helemaal kraakvrij, maar ze lopen behoorlijk stroef. Ik heb bij 1 pot al een smeermiddel op silicone-basis geprobeerd (naar aanleiding van postings in het AH list archief), maar dat helpt geen
, dus mijn vraag is: waar smeer ik die ARP pots mee?