ZeemZoete Zomermix

beezz

Ingeburgerd
Tof weertje, tof humeur, zin om gewoon iets relaxed te maken...het is gebeurd, en ik vraag me af of er nog iets van te maken valt....

Nog een tijd aan blijven sleutelen of gewoon de vuilbak in en alleen maar songs maken als ik droevig en/of kwaad ben? Jullie beslissen! :)

http://www.herejezuswateenshit.herejezus.be/sunny.mp3

melig, komt traag op gang, overstuurd en vals. Is dit echt serieus? Zo ja blijven: oefenen. Zo nee: zonde van mijn tijd. :) Gewoon lekker songs maken als je down bent. Die zijn ongetwijfeld beter ;)

lekker sim-pel. nix meer aan doen, bewaren en over twee jaar terug luisteren dan zul je merken hoeveel vooruitgang je hebt gemaakt.
Je volgende post over twee jaar hoor ik dan ook graag.

Ik vind dit een lekker stukje. Heerlijk die schurende 'dissonant'. Zou zo in de monosynth contest kunnen. :) Zo zie je maar, schmaken verschillen op deze schitterende aard bol.:) Mijn tijd heb je d'r niet mede verspild!

quote 'Zo ja blijven: oefenen. Zo nee: zonde van mijn tijd. Gewoon lekker songs maken als je down bent. Die zijn ongetwijfeld beter '--> Dat is geen kritiek , dat is gewoon het zogenaamd 'beter proberen te weten'. Flink blijven oefenen, Hazes.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Heerlijk die schurende 'dissonant'.
Ik veronderstel dat je hiermee die verschillende noten die een halve toon verschillen over elkaar bedoelt?
Als het zo is, die vind ik ook zowat het enige "echt geslaagde" aan dit nummer.

In ieder geval bedankt voor alle serieuze comentaren (dus niet degenen die alleen uit emoticons bestaan) :)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Ik vind dit een lekker stukje. Heerlijk die schurende 'dissonant'. Zou zo in de monosynth contest kunnen. :) Zo zie je maar, schmaken verschillen op deze schitterende aard bol.:) Mijn tijd heb je d'r niet mede verspild!

quote 'Zo ja blijven: oefenen. Zo nee: zonde van mijn tijd. Gewoon lekker songs maken als je down bent. Die zijn ongetwijfeld beter '--> Dat is geen kritiek , dat is gewoon het zogenaamd 'beter proberen te weten'. Flink blijven oefenen, Hazes.

fijn dat je ook even mijn smilies meequote. Lijken mij wel relevant in deze. Mijn reactie is in de verste verte niet betweterig of denigrerend bedoeld, iets dat niet gezegd kan worden van jouw reactie op mijn post Naton. Mocht het echter wel zo overkomen op de topicstarter dan hoop ik dat bij deze rechtgezet te hebben en bied ik mijn verontschuldigingen aan. Ik was in de veronderstelling dat de smiles voldoende de toon van mijn reactie aangaven.

gemaakt met flp 3.56 en standaard samples, heb er denkik zoon twee dagen over gedaan(+ dan het improviseen van het deuntje op piano even tussendoor), komt neer op 1 of 2 uur eraan werken (zit door schoolwerk e.d. steeds met een stevig tijdstekort)...

@ hazes: de smilies zegge het idd op een iets andere toon, dus ik geloof je wel:)
maarja, kan mss toch nog soms verkeerd overkomen (zoals in die andere reactie)

Ah, de slimeys had ik niet ontdekt. Maar vaak is het zo dat een probeersel dat iemand zelf niks vindt, een ander juist weer super vindt. En vice versa.

Origineel geplaatst door ELectronic SKIL
=( =( =(

Srry als ik je beledigd heb, maar ik zeg het ook als ik iets tof vindt!

Moet kunnen toch....

Kleine geruststelling: wel knap dat je het in 1 a 2 uur hebt gemaakt.

In die tijd ben ik nog een sound in mekaar aan het poetsen!

mss zou ik ook beter zo lang aan die sound poetsen, liefst zou ik eigenlijk uren en uren per dag met elektronische muziek bezig zijn, maar zoals ik al zei zit ik met chronisch tijdstekort + van men ouders mag ik maar een bepaalde tijd op de pc per dag

Back