Nord Modular Rack met voice expansion voor 700 !!!

G

Guest

Guest
En dan ook nog gewoon nieuw in de doos, bij feedback.

Kreeg de nieuwe folder vandaag en dit is toch wel een mooie aanbieding. Het is dat ik vorige maand de keyboardversie heb gekocht bij feedback, anders kocht ik deze.

Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me al een tijdje blijf verbazen over de modulars die hier en elders, sinds de feedback aanbieding, nog steeds te koop staan voor bedragen van 600 of 700 euro, zonder uitbreiding.

Als je een beetje fair gaat terugrekenen vanaf 700 voor een nieuwe uitgebreide rack naar een 16stemmige rack, zou je toch uitkomen op rond de 350-400...
Daar verkoopt geen mens m toch voor?!

owww
had ik niet gezien, wel de aanbieding van de key. heb toen heel die rack ook niet in de winkel zien staan, anders had ik die misschien wel genomen. hoewel.

Jammer dat ze geen micromodulars meer hebben. Die zou ik er eventueel nog wel bij willen hebben. Een volledige modular toch niet. Te duur voor wat ik ermee zou doen (doe al mijn ehcte modular zaken in reaktor)

Origineel geplaatst door Acidfever
Jammer dat ze geen micromodulars meer hebben. Die zou ik er eventueel nog wel bij willen hebben. Een volledige modular toch niet. Te duur voor wat ik ermee zou doen (doe al mijn ehcte modular zaken in reaktor)

zou mooi zij ja, net zo scherp, 200 voor een nieuwe micro modular of zo.

Origineel geplaatst door Leo
zou mooi zij ja, net zo scherp, 200 voor een nieuwe micro modular of zo.

Oh die zou ik zo ophalen.

ik verkoop hem niet. voorlopig in ieder geval.
ben heel wat rondgegaan langs allerlei synths. romplers en aanverwanten vind ik gewoon niet leuk. analoog is te groot en daar gaan dingen aan mankeren, te veel bijgeluid ook. va synths heb ik bijna allemaal gehad. grote voordeel van de modular is meteen een nadeel: de flexibiliteit en enorme mogelijkheden. ik zie graag knoppen met een vaste functie.
verder vind ik m beter dan alle va synths die ik ken, hoe slim sommige ook geprogrammeerd zijn.
nieuw analoog is me te duur en voor z'n geld te beperkt.
ik weet dat een atc-x beter klinkt dan een modular, en een voyager ook, maar dan heb je nog maar 2 stemmen in huis voor een veel groter bedrag. tenslotte de afweging of de prijs van de spullen in overeenstemming is met mijn keyboard-kwaliteiten. voila: de modular blijft!

onno, hier op het forum, heeft er 1 te koop. die had ik bijna gekocht, maar ik had m meteen nodig dat weekend en heb het daarom moeten afzeggen. 475 voor een zeer mooie, niet veel gebruikte en perfecte modular is niet te veel.

Back