Kopen bij JRR Shop?

therealshonuff

Ingeburgerd
Hallo allemaal!

Zijn er mensen hier die hun spullen hebben bestelt bij JRR Shop in Amerika?
Ik zit er over te denken een Creamware Scope Proffesional daar te kopen maar ik wil weten wat er allemaal voor kosten bij gaan komen. Zoals: btw, doane, belasting e.d. Scheelt het plus die kosten nog echt veel of valt dat wel mee?
Je hoeft niet te gaan beginnen over wat dan als er wat mis is, moet je 'm weer naar amerika sturen enzo want dat boeit me niet! Ik betaal hier 1699,- pleuro, daar betaal ik zonder de belasting en douane enzo 1185,63,- pleuro. Ze sturen 'm gratis op dat scheelt iedergeval.

Graag jullie reacties!

therealshonuff

Jrr shop is ok.

Alleen betaal je wel vervoer, in Usa en canada is gratis.
Vervoer is best duur.

Maak afspraken met hun hoeveel ze zettenop de doos. Over dat bedrag betaal je btw!!!

Dat wordt verekend met de vervoerder. ups etcetc.

Software koop je zeer voordelig daar. Je krijgt je code per email. Dus geen doos met cdrom, alleen een code.
Met die code dl je de software en voila. Dus ook geen btw, vervoer enz.

Dus het is voordelig als de doos niet te zwaar is, en er een klein bedragje op de doos staat.

Heb voor mn powercore element 10 euro btw hoeven betalen. Das dus leuk.
Als je goed rekend scheeld het weer niet al te veel, maar hangt af van je deals wat je met ze doet per email contact.

Succes!

Omdat het om computerapparatuur gaat, betaal je geen douanerechten. Tel er daarom nog 19% BTW en de inklaringskosten (15 euro) bovenop en je weet wat je officieel kwijt zal zijn.

op computeronderdelen (waar zo'n scope ook lekker onder kan vallen) hoef je in ieder geval geen invoerrechten te betalen in NL

Bedankt Voor de info!
Het scheelt dus echt heel veel, Maar olaf ze sturen hem wel gratis op wereldwijd. software, geluidskaarten dat soort dingen wel omdat het niet veel weegt waarschijnlijk.;) Ik ga 'm dus duidelijk daar bestellen, maar hoe zit dat met die prijs op de doos precies? leg je nader uit want dat is interesant man!

Hoe zit het dan met garantie?
Als het ding kapot gaat (wat maar een hele kans zou kunnen zijn) bij wie moet je dan terrecht?

Aah nee he

Aah nee he

Sorry Fuse! Heb je mijn vraag wel goed gelezen bovenaan! Ik zei nog alsjeblieft niet over garantie en opsturen beginnen want dat boeit me niet! Als ie kapot gaat stuur ik 'm terug!!!!! En anders gaat ie naar creamware zelf in duitsland.
Dat is toch niet zo moeilijk of wel?

vergeet niet dat er een boete bijkomt ... 17 % dacht ik
wilde een voyager daar halen maar met die 17% was het netzo duur als hier

trouwens debiel dat je duitsproduct uit de states laat overkomen
beter effe mailen met creamware duitsland ofzow !

Origineel geplaatst door MadR
vergeet niet dat er een boete bijkomt ... 17 % dacht ik
wilde een voyager daar halen maar met die 17% was het netzo duur als hier

trouwens debiel dat je duitsproduct uit de states laat overkomen
beter effe mailen met creamware duitsland ofzow !

boete? waarvoor?

Origineel geplaatst door olafmol
boete? waarvoor?

boete opgelegd aan de USA door europa
omdat zij amerikaanse bedrijven subsidie geven en dat is oneerlijke concurrentie voor europa

heb ik al eerder hier iets over geschreven ...

Debiel???????!!!!!!!!!!!!!

Debiel???????!!!!!!!!!!!!!

beste MadR!

Ik debiel????
Na alles nagerekent te hebben scheelt het mij fucking 500,- pleuro met de pris in europa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat noem ik niet debiel, jij wel dus hahahahahaha

Re: Debiel???????!!!!!!!!!!!!!

Origineel geplaatst door therealshonuff
beste MadR!

Ik debiel????
Na alles nagerekent te hebben scheelt het mij fucking 500,- pleuro met de pris in europa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

niet alles zo persoonlijk nemen man! madr bedoeld gewoon dat het misschien nog wel goedkoper is om het uit duitsland te laten komen omdat creamware een duits bedrijf is

sorry verkeerde optie gekozen hehehehe

sorry verkeerde optie gekozen hehehehe

sorry drukte perongeluk op nieuwe thread i.p.v. antwoord:stupid !!!!
In duitsland kost de scope proffesional tussen de 1699,- en 1799,-, bij jrr kost ie 1179,-!!
komen dan wel de kosten nog bovenop maar dat is nooit meer dan 150,-.

Origineel geplaatst door therealshonuff
beste MadR!

Ik debiel????

hehehe .. ik zeg DAT het debiel is ...
vind jij het niet raar dat je dit via de states moeten laten overkomen omdat het daar goedkoper is terwijl het bedrijf om de hoek zit ?

kijk als het nou om een moog ging alla .. maar dit is gewoon raar van een duits bedrijf
doet de europese markt niet goed als je het mij vraagt !

toch ?

you're totaly right!!

you're totaly right!!

idd MadR, daar moet ik je gelijk in geven. het is te absurt voor woorden!!!!!
maar ja dan maar daar halen, scheelt mij geld en dat kan ik dan in mijn nieuwe actieve monitors steken:okdan:
iemand trouwens intresse in een setje spirit absolute 2's met een phonic max 500 poweramp? hahaha

Ik heb een PowerCore besteld bij de JRRshop. inderdaad goede service, goede prijs en snelle levering. MAAR ontving gisteren een rekening van FedEx voor €70,- BTW en invoerrechten. nogsteeds goedkoper dan in NL overigens.

Back