• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Prophet 5 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ernst_Hill

Gepokt en gemazeld
Ik heb voor de liefhebbers een Prophet 5 te koop...serienummer hoger dan 4300 versie 3.2 of 3.3..Geen Midi...Hij functioneerd naar behoren en is in een goede staat...Hij kost 1400 eu...Laat me iets weten als je intersse hebt dan praten we er over...

Het is een plaatje...een zeer mooie P5 in topconditie...technisch 100%...Keyboard zo strak als een liniaal...Geen butsen krassen of deuken..Versie 3.2...Geschikt om toe te voegen aan een serieuze verzameling

Attachments

• img_0301.jpg
    img_0301.jpg
    91,7 KB · Bekeken: 52
Als je serieus op zoek bent naar een Prophet dan is dit een hele goede aankoop...Zo zou eigenlijk iedere vintage synth moeten zijn....

Origineel geplaatst door thijs de waal
RUILDEAL IS OOK MOGELIJK

sorry ruilen is van de baan...Krijg te veel aanbod waar ik niets aan heb

Deze is naar de persoon die kort geleden ook een Yamaha CS80 uit een paardenschuur heeft gekocht...veel plezier en ps deze stinkt niet..hahahah..Ik hoop dat ie er veel plezier aan beleeft..Het is echt een raspaardje in topconditie....:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back