maschinenfest 2002 - aken

TearSong

Ingeburgerd
04. - 06. October

AZ Aachen

Ars Moriendi - Config-Sys - Deutsch Nepal [tbc] - Die Neue Sachlichkeit - Hypnoskull - Imminent - Klangstabil feat. Salt - Klinik - m2 - Mental Destruction
Mimetic - Panacea vs. Needle Sharing - Placid
Roger Rotor - SINA - Somatic Responses - Sonic Dragolgo
Synth-Etik - Tarmvred - This Morn Omina
Venetian Snares vs. Hecate vs. Fanny - Vromb - Winterkälte - Xabec

www.maschinenfest.de

zeer goed festival en maar net over de grens ;)

hotel is al gereserveerd.

oh, en een noot voor mensen die er nog nooit geweest zijn: de bijbehorende markt is geldverslindend. ga er van uit dat je een heleboel geld gaat uitgeven, en je geeft zonder twijfel nog meer uit daar.

Whaaa dat is in het Autonomes Zentrum !!! Supertent is dat, verder underground KUN je niet gaan.

Wat mag ik me voor muziek voorstellen ?

PS: Het is hier 15 km vandaan dus als je zelf een matras ed regelt kun je bij mij bivakkeren.

Maschinenfest is industrial, noise, powernoise, idm, experimenteel etc. en ja, het AZ is een erg fijne tent.... al moet je op zondagmiddag niet met je mond open gaan staan want dan drupt het zweet van het plafond :D

Origineel geplaatst door Stefan
al moet je op zondagmiddag niet met je mond open gaan staan want dan drupt het zweet van het plafond :D

scheelt weer, hoef je ook geen drankjes te kopen :)

Origineel geplaatst door TearSong

scheelt weer, hoef je ook geen drankjes te kopen :)

getver marjolein :D

MF is wel zwaar oke ja :D Ben in 2000 geweest, vorig jaar had ik pech want t was tegen de tijd dat ik eindelijk zekerheid had dat ik kon gaan al uitverkocht *grmblll* Nu maar weer proberen maar 't is wel rond de release van de cd dus kan zijn dat ik weer niet kan ivm met evt te plannen shows...

We'll see, het is iig wel een aanrader voor diegenen die van een pot stevige industriele terror houden :)

-TR-

Hey, ik hoor de naam Marjolein vallen, mag ik constateren dat we binnen 1 week 2 nieuwe vrouwen op het forum hebben gekregen?

Ik zou best wel hier heen willen, bepaalde namen ken ik wel en vind ik wel goed. Het ligt alleen wel erg zwaar op de maag af en toe :s

Origineel geplaatst door bikkel
Hey, ik hoor de naam Marjolein vallen, mag ik constateren dat we binnen 1 week 2 nieuwe vrouwen op het forum hebben gekregen?

ja dat klopt, ik moet alleen nog even de moeite doen om mijzelf voor te stellen hierzo ;)

markt: MUZIEK! en merchandise.

maar vooral muziek. en omdat veel labels die daar verkopen normaal alleen via internet te krijgen zijn (niet in de gemiddelde winkel iig) is MF altijd DE plek bij uitstek om dergelijke releases te krijgen.

bikkel: als je de meetingtopic een beetje hebt bijgehouden... dit is onze fotografe voor de meeting.

he tearsong, wanneer ga je je site weer updaten ?
naar kattenfoto's kun je niet echt luisteren namelijk ;-))

stefan - ben voor je bezig :)

mike.tv

super offtopic: TearSong moet eindelijk haar album eens gaan masteren zodat die kan worden gereleased :D

super offtopic: TearSong moet eindelijk haar album eens gaan masteren zodat die kan worden gereleased :D

meteen een reden om m'n site te updaten dan :)

ik zal binnenkort daar eens aan beginnen zodat hij op maschinenfest verkocht kan worden...

Origineel geplaatst door TearSong

meteen een reden om m'n site te updaten dan :)

ik zal binnenkort daar eens aan beginnen zodat hij op maschinenfest verkocht kan worden...

whoa?!?!?

ik had eerder moeten bedenken dit op een publiek forum te posten ipv rechtstreeks te zeggen! ;)

maar vooral muziek. en omdat veel labels die daar verkopen normaal alleen via internet te krijgen zijn (niet in de gemiddelde winkel iig) is MF altijd DE plek bij uitstek om dergelijke releases te krijgen.

Valt wel mee hoor! Op veel industrial/elektro/darkwave-feestjes is wel een platenboer te vinden tegenwoordig. Hebben ook altijd wel "Machinenfest"-releases bij zich.

Probeer bv eens de Cyberia-feesten in de Ekko/Utrecht (hebben meestal een stand van BAZZ of Triton)

Grtz.
René

ja, en moet je voor de gein eens de prijzen van BAZZ vergelijken met de prijzen van de labels zelf. die prijzen van BAZZ zijn echt belachelijk. daar komt nog bij dat Cyberia meer gothic is dan industrial... helaas zijn er (in utrecht iig) niet echt veel goeie feesten meer. ik hoop dat interzone later dit jaar terug komt .... maar daar hebben ze dan weer geen markt

Back