Help Cubase!

Hallucinator

[Hardwarekind]
dag... Big problem over here!

ik werk met cubase met audio.. en heb op kanaal 1 mn kicks staan..
heb mn track klaar.. 100% finished alleen er zat een klein tikje in de kick.. in het midden van de kick..

dus ik naar cooedit.. dat kleine tikje eruit gehaald.. cubase gerestart en nu geeft hij de melding ''file missing'' wil ik um replacen zegt hij iets van corrupt file..

ik heb um gewoon gesaved als PCM wav.

damn.. ik heb een probleem als ik dit niet kan maken want dit nummer komt op plaat uit.. en dit was het enige wat ik nog moest veranderen..

dus zit hier goed te balen
=(

hulde voor de gene die me kan helpen8)

beter nog... degene die met de oplossing komt krijgt een exemplaar van de desbetreffence release!!:okdan:

uhm..kan je niet in de audio pool bij de betreffende (lege) sample op c: klikken (ernaast) en de sample opnieuw vinden en laden?

Poe klinkt idd ernstig probeer hem als een ander .wav op te slaan microsoft wav filetjes....
Misschien helpt t...

Origineel geplaatst door cream
uhm..kan je niet in de audio pool bij de betreffende (lege) sample op c: klikken (ernaast) en de sample opnieuw vinden en laden?

nee dat doet hij dus niet.. dan krijg ik die melding corrupt file

---> zo'n kwalitietsplaat wil iedereen zeker die van HC wardeerd!:duivels:

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
En als ik die plaat nou niet wil hebben maar wel de oplossing weet? :duivels:
:halleluja :duivels:

Origineel geplaatst door Hallucinator
---> zo'n kwalitietsplaat wil iedereen zeker die van HC wardeerd!:duivels:

RTTT associeer ik nou niet meteen met kwaliteit.

RTTT-Error.png

Schehehe. Blijft leuk, spammen. ;)

er zijn een paar mogelijkheden:

- of je hebt de file met andere values gesaved (zoals bits en khz)
- of de file is echt corrupt (kun je repareren met een tool, zie : http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm)
- of je hebt edits gemaakt op je originele wav in cubase zelf. Als dat zo is, dan staat er reconstructable in je pool bij die file, en kun je de optie reconstruct kiezen. De edits worden dan weer verwerkt in je project wav file.

Toch had je beter dat tikje weg kunnen knippen in cubase zelf. Maar goed, daar ben je zelf inmiddels ook wel achter denk ik.

fucked up voor je Paul/Richard, hoop dat het makkelijk opgelost kan worden, anders kan je de hele teringzooi weer opnieuw na gaan proberen te bouwen met al die edits...:frons:

:D

ik ben blij dat de track verneukt is..

heb er nu een uurtje of 3 aan gewerkt en hij komt nu beter uit de verf..

maar toch vaag dat hij niet gewoon de audifile neemt die ik gechanged heb..:confused:

opnieuw de wav importeren en op een nieuwe track zetten (ervanuitgaande dat je de lengt niet veranderd hebt)

niet verholpen...

maar na een hele middag opnieuw bouwen heb ik de track toch nog afgekregen... wel anders maarja..

Back