Acid House - Craving for E

ajooooooooooooo

ajooooooooooooo

helemaal niet slecht
wel een beetje live achtig; ,....klinkt het doordat af en toe volumeverschillen erg ,...beetje groot zijn ,...!!
iig bis bis ,....!!!
leuk niet te snel wel lekker driverig acid like
beetje ouwe djax up achtiig [zero one achtig]

mag ik gelijk vragen watjullie als 303 cloon gebruiken ,... en welke drummachine
- [drumstation,....vanwege de ...volgens mij opgenomen hihats veranderingen,....]
de strings zijn bij mij het meest doomy/downlifting die door komen ,...
erg ok
kamnerbreed:luv: :halleluja

Je hoort een 303 gedubbeld met een 101 (101 laten aansturen door 303). Drums zijn 606, 909 en een klein beetje 727 en aan het eind een CR-8000. Cool trouwens dat je hem kunt waarderen!8)

De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.

:( Pffffffff....

Da's klote......=(
Hoop dat jullie morgen weer willen proberen.......

Ciao!
:mexico:

huh

huh

Origineel geplaatst door DJ Bies
Je hoort een 303 gedubbeld met een 101 (101 laten aansturen door 303). Drums zijn 606, 909 en een klein beetje 727 en aan het eind een CR-8000. Cool trouwens dat je hem kunt waarderen!8)

ok ok ok
ik zou zweren ,...[no hard feelingz] dat jullie een neppert [303]gebruikten omdat ie er af en toe invalt,
qa volumes mag je nog wat afmixen rest is eg ok ik hoor vakert nrtjes die veelstelangrechtdooor gaan,..
asj begrijpt wat ik bedoel ,...
en dan is zo,n string of andere lead een aangename verrasing...:z
ik had ook niet eg door dat er een eg setje drumcomputers werdt gebruikt ,..mooi verstopt of juist niet hahaha
dus gemaaakt zonder pc / sequencer straight uit de machines
petje af
ik heb dit een 0/5 jaartje gedaan;... pc kapot ,...muziek gemaakt met cs 30 pro one shermn en 606 als basis
dan ga je erg concentreren op de loop die je hemaakt heb ,..en er komen heel andere dingen uit dan ,...
met de pc ,...veeeeel ste veel focus op kleine wisselingen en velocities enz enz
ik ga bijna denken om naar dat delfse feesje te gaan ,...:eureka:

Hahahaha!
Joepie! Wat waren die scheidsrechterfluitjes toch leuk!!!
Pfiiiiiiiiiiieuw!
De 303 zelf mogen wel wat harder idd.
Maar we noemen dit acid ...... we noemen het acid .........

:W

Ik zal 1 dezer dagen nog ff de mix bijwerken qua volumes. Die acid lijn kan idd wel een tikje harder.
Misschien is het toch nuttig om in nuchtere staat af te mixen...:-)
Ik heb wel de PC gebruikt hoor voor deze track, maar ik gebruik het liefst zoveel mogelijk de sequencers van mijn drumcompu's en m'n 101 en 303.
Zoveel mogelijk op de apparaten zelf doen. lekker uit je plaat aan de knoppies draaien!

:mexico:

Lekker trekkie, goede swing! Verder ben ik het eens met bovenstaande reacties: TB mag veel harder, ik zou de bassdrum iets strakker proberen te krijgen (maar dat is smaak), en de hihats ietsje zachter.

Het is niet echt mijn muziek stijl, maar dit klinkt echt lekker. Het enige waar ik in het begin mee zat is dat de bassdrum qua "toonhoogte" niet helemaal paste in het intro. Voor mijn gevoel moets de klank van die drum lager zijn om er beter in te passen. Echter verder in het nummer valt het helemaal niet op.

Groetjes van Rudo

Re : Acid House - Craving for E

Re : Acid House - Craving for E

Hee Dj Bies!

Klinkt erg goed man!
Mooie combinatie van dat jazz-achtige met die space strings.
Sample met stem is ook erg gaaf, drums ook.
Met andere woorden : erg vette track!

Groeten, MeThOxY :biertje: :peukie:

Coole track, krijg gelijk zin om te gaan stuiteren :)

Zou aan de compositie niet teveel doen, die komt volgens mij perfect tot zijn recht op een feest. Zou wel die tip over de kickdrum en het volume van de bassline ter harte nemen...

Gaat zo voort :dj:

Back