Hoi

Allert

Sonar Traffic
Hoi, Ik ben Allert, ik lurk hier al een tijdje. In het dagelijks leven ben in geluidstechnicus. Verder maak ik graag wat techno, elektro en/of ambient, en dat doe ik al een tijdje. En nee ik heb geen rijke tante, maar veel opgebouwd door de jaren heen. Mijn eerste synth was een MT32. Mijn 909 heb ik in 1989 gekocht voor 800 NLG.

Syrinx

Syrinx

Ik ga denk ik binnenkort aan een Syrinx ReFill beginnen.

Groet,
Allert

Rode Syrinx

Rode Syrinx

Volgens mij zijn de 'normale' syrinxen zwart (zoals diegene die ik ooit bij Vincent Kuijpers zag).. en zijn het de Syrinx Expanders (zonder toetsen) die rood zijn..

.. al kan ik me natuurlijk vergissen :p

murphi: 4 * MMT8 (alesis sequencer) vroeger bij Human Beings (inderdaad Equate... probeer je een beetje low profile te blijven :)) gebruikt bij live optredens (1 voor drums, 1 voor melodieen, 2 reserve)

Johnny Busca/Craz: Jep, ik heb een rooie. Er zijn bij mijn weten 20 rooie, 20 blauwe en nog een klein aantal witte syrinxen. De syrinx zonder keyboard was een zeer beperkte oplage van 9 (inderdaad ook rood) gemaakt van overgebleven spul dat de Synton mannen nog hadden. De rest is zwart.

Almeros: Ik heb nog geen muziek online staan maar dat komt er vast wel van.

Groet,
Allert

Origineel geplaatst door Allert
[B....vroeger bij Human Beings (inderdaad Equate... probeer je een beetje low profile te blijven :)) [/B]

ooh...ok..
Ik wilde alleen maar even aangeven dat ik jullie muziek altijd
erg goed vond, verder nix.

equate

Dank ! We bestaan btw nog steeds, alhoewel we een sluimerend bestaan leiden. In Januari hebben we nog een show gedaan in Ekko met alleen maar nieuw materiaal en de hulp van Martijn Zwartjes (misschien wel bekend bij de Reaktor/FM7 gebruikers ondr jullie)

hee ik ben per ongeluk op zoek naar een CD van the Human Beings "there live" heet ie geloof ik
collega had die een keer gekregen, maar er zat een verkeerde cd in kwam ik achter toen ik die cd van em leende 2 weken geleden. hij had jaren naar Speedy J !ive geluisterd en gedacht dat dat the Human Beings waren :)

hee allert, welkom! ;)

Olaf

Allert ben jij die lange met die bril of die andere? (sorry dat ik het zo moet vragen)

Ik vind dat jullie toendertijd in enkhuizen een vette act hadden. Vanaf dat moment wilde ik ook live muziek maken.

Thx..

Back