Wiseguy Ouwe rot Lid sinds 19 juli 2004 Berichten 3.221 12 augustus 2005 #21 Staat al maanden te koop, op de een of andere manier toch moeilijk te verkopen, wel tof ding.
E Ernst_Hill Gepokt en gemazeld Lid sinds 10 september 2003 Berichten 8.088 12 augustus 2005 #22 komt ie van de music house????
R roboshifter Ingeburgerd Lid sinds 15 september 2004 Berichten 56 Locatie amsterdam 12 augustus 2005 #23 als ik een geldboom uit mijn kont had groeien had ik em al lang in mijn kamer staan. ik heb em gehoord toen ie nog bij de hku stond. wat een ding niet te vergelijken met welke andere vocoder dan ook.
als ik een geldboom uit mijn kont had groeien had ik em al lang in mijn kamer staan. ik heb em gehoord toen ie nog bij de hku stond. wat een ding niet te vergelijken met welke andere vocoder dan ook.
D demian Ojee Lid sinds 20 januari 2003 Berichten 17.889 20 augustus 2005 #24 Origineel geplaatst door Lacertus De GULDEN bestaat al een paar jaar niet meer jongens... Tegenwoordig mogen we betalen met de EURO... Zie meer... Ik zat laatst guldens naar euro's om te rekenen
Origineel geplaatst door Lacertus De GULDEN bestaat al een paar jaar niet meer jongens... Tegenwoordig mogen we betalen met de EURO... Zie meer... Ik zat laatst guldens naar euro's om te rekenen