Schijntje voor een Synton Syntovox 221 vocoder

of het niets kost! 4.600EUR!
Hij verkoopt nog meer leuks: Neve 33609c (2.8850EUR), Audio Design Compex2 (349EUR) :L

De GULDEN bestaat al een paar jaar niet meer jongens... Tegenwoordig mogen we betalen met de EURO...

Tja... en of je 2-3maandsalarissen (modaal) over hebt voor een vocoder, mag iedereen voor zichzelf beslissen, maar voor 250EUR scoor je een bloedmooie MicroModular en daar kun je de meest gefreakte vocoders mee bouwen... Mijn keuze is gemaakt!

Nou vergelijk je een lelijke eend met een auto die gebouwd is door Lambroghini.
Wel een extreem voorbeeld maar in die context moet je het wel een beetje zien.

Origineel geplaatst door Lacertus
Tja... en of je 2-3maandsalarissen (modaal) over hebt voor een vocoder, mag iedereen voor zichzelf beslissen, maar voor 250EUR scoor je een bloedmooie MicroModular en daar kun je de meest gefreakte vocoders mee bouwen... Mijn keuze is gemaakt!

:gaap:

Als je wat van vocoders kent, dan weet je wel wat een Syntovox 221 kan en vooral wat een micromodular niet kan.

Ik weet heel weinig van vocoders... echt waar!

en ik hoop van harte dat diegene die de Synthovox koopt er mee gaat doen wat hij/zij niet met een Modular kan, maar vooral dat hij/zij er veel plezier mee zal hebben! :engel:

Origineel geplaatst door apollo
:gaap:

Als je wat van vocoders kent, dan weet je wel wat een Syntovox 221 kan en vooral wat een micromodular niet kan.

Hmmm... dit is dus een opmerking die van niet al te veel kennis getuigd, al wil je anders beweren. Misschien dat de Synthon veel beter klinkt dan de MM, daar laat ik me niet over uit, maar qua mogelijkheden......

Qua mogelijkheden wint de MM vast wel.
Maar dat is vaak als je het met synths fx en in dit geval een vocoder vergelijk.
Maar in klank meestal dus niet.

Ik wilde geen rel veroorzaken over of deze vocoder wel mooi klinkt ja/nee, maar ik vind de prijs gewoon hoog. Misschien is hij het waard, maar dan vind ik het nog steeds erg veel geld voor zo een ding. Of komt het vooral omdat er erg weinig zijn?

R

Kwaliteit en hoeveelheid gemaakt.
Ferrari onder de vocoders zeg maar.

Ding is altijd de duurste vocoder uit de Synton reeks geweest.
Net zoals EMS de 5000 had zeg maar.
Maar hij hoord thuis in het rijtje van de 5000 / Senheiser en Bode (Moog).
Dat er niet veel van zijn komt zeker omdat het een produkt was wat veel moest kosten.
Maar er zitten natuurlijk lekker veel banden op (wat de verstaanbaarheid bevorderd).
En een lekkere patch matrix.

ik heb zowel een micromodular als een synton vocoder.
als je een microfoon en een goeie synth aansluit op de micromoular en je slaat een accoord aan terwijl je begint te lullen klinkt het leuk.
bij de synton krijg je tegelijkertijd een erectie en een lachkick (bij wijze van spreken ;D)
En dan heb ik nog een klein broertje van de 221

grootste verschil natuurlijk is dat de synton anoloog is en de micromodilar digitaal maar echt verklaren kan ik het ook niet.

hier een clipje gemaakt met een acapella en de synton vocoder:

whaaaaaa

whaaaaaa

ik heb een keertje jackel & hide zien optreden[BE]
die hadden ook zo,n soort soundje ,...maar geen synton of ems ,..
deze klinkt wel heel apart ,..ik weet de link ff niet maar ergens op t net zwerft een stukje over dat mooi ems app
erg fattuh cylon achtige vocodur voices,...zeldzaam app,..
bounce dus battleship gallactica is in utrecht ,....waar ?

:walker: komteraaaaaan :{ :{ :{ :{ :{

Origineel geplaatst door bounce
als je een microfoon en een goeie synth aansluit op de micromoular en je slaat een accoord aan terwijl je begint te lullen klinkt het leuk.
bij de synton krijg je tegelijkertijd een erectie en een lachkick (bij wijze van spreken ;D)

grootste verschil natuurlijk is dat de synton anoloog is en de micromodilar digitaal maar echt verklaren kan ik het ook niet.

FOKKING VET!!!!!!! Ik wil er ook 1tje :P

Wow erg mooi. Duidelijk verschil met mn micromodular!

wat dacht je van de vocoder van sennheiser die ben liebrand gebruikt ...geloof dat ding 20000 doet op de markt tegenwoordig..

hhscum

:{ Vette shit!

Back