De Faam van DSF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DJ41

Lid sinds 1834
Ik heb gisteren een paar advertenties gezet op interface + marktplaats voor wat spulletjes.

Vanmorgen meer dan 10 (!) reacties ontvangen.

6 van die mensen die mij mailden wisten dat ik op DSF kwam!!

Vooral deze vond ik leuk:
"Jij komt toch wel eens op DSF toch?"
reply: "valt wel mee... 3 of 4 keer per uur...."

Echt wel cool dat onze forum zo "beroemd" en bekend wordt :D
8) 8) 8) 8) 8) 8) :W 8) 8) 8) 8) 8) 8)

Over een poosje komen de synthfabrikanten naar ons forum toe...of ze alsjublieft mogen adverteren op het DSF :) TjakkaTwin...direct geld voor de hosting!!

(NB...het forum blijft dan dus nog steeds NIET commercieel...er wordt geen winst gemaakt en er maakt ook niemand meer verlies iig)

Origineel geplaatst door Almeros
Over een poosje komen de synthfabrikanten naar ons forum toe...of ze alsjublieft mogen adverteren op het DSF :) TjakkaTwin...direct geld voor de hosting!!

Beter! of... Beta-testen van nieuwe synths!!!
YAhoo!

(NB...het forum blijft dan dus nog steeds NIET commercieel...er wordt geen winst gemaakt en er maakt ook niemand meer verlies iig)

Houden zo, zo lang mogelijk!

Arv

nieuwe leden moeten voortaan maar 5 euro inschrijfgeld dokken, voor het voorrecht om aan onze expertise te proeven *ahem*

nee joh niet zo gek

H`e...kwou nou net ff met mijn opmerking van 'niet commercieel' die discussie voorkomen :)

Maargoed... nu moet Twin (geloof ik) opdraaien voor de kosten die er gemaakt worden voor het hosten van de site... dat vinnik wat jammer gewoon. Als daarnaast Synth makers graag willen adverteren?? sjah why not...kan je zelfs leuke contest prijzen weggeven... Desnoods maak je een stichting DSF... das 100% non-profit (toch?)

De kosten worden nu door meerdere mensen betaald. Mocht het nodig zijn om de financien anders te regelen dan wordt dat geregeld.
Ben maar niet bang.

Ik maak toch wel stiekem reclame bij iedereen die ook maar iets met synths te maken heeft... he 20hz ;)

Alles

Alles

We zullen er alles aan doen om het forum goed draaiende te houden. Jullie zullen begrijpen dat er ergens een punt komt waarop we écht professionele (en dus dure) hosting nodig gaan hebben.

In het verleden zijn er veel discussies gevoerd over hoe we dit het beste kunnen aanpakken.

Nu ik het adminschap in mijn eentje mag vervullen, zal ik nog steeds proberen om zoveel mogelijk mensen te betrekken bij eventuele beslissingen hieromtrend.. maar de uiteindelijke beslissing (én verantwoordelijkheid) ligt bij mij.

Muismat ?

Muismat ?

Lijkt me wel lachen om een DSF Muismat te maken.. eens kijken of ik dat niet ergens kan regelen.. ;)

Mijn ouders kunnen zo'n dingetjes laten maken. Van aanstekers tot waterfietsen met je eigen ontwerp en logo's als je wil. Minimum aantal afhankelijk van item. Wil er eventueel wat werk van maken.

ook een waterfiets in de vorm van een TB303? ;)

een 303 badhanddoek! maak de blitz op t strand!

Dat van die badhandoeken en opblaaspoppen zoeken jullie maar uit, maar ik heb wel 2 suggesties:

1. Een doodnormaal DSF T-shirt. Dat wil iedereen wel hebben roch?
2. Een DSF String. Voor mijn vriendinnetje. :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back