Zip/jazz drive gezocht

Status
Please reply by conversation.

Steve Kenzo

Ingeburgerd
Ik ben op zoek naar een zip- of jazzdrive voor aan mijn RS7000 met eventueel nog discs.

Wie heeft er nog eentje liggen die hij wilt verkopen?

Dan kan ik je helaas niet helpen,kheb er1 met serieel.
succes verder.

Origineel geplaatst door dsil
kan je daar niet een verloopje tussenzetten?

Ik heb geen idee, volgens mij werkt dat anders.... SCSI is sneller dan serieele verbinding.

volgens mij kan t niet.ben een tijd lang op zoek geweest in de winkels naar scsi zip,voor mijn MPC 2000 XL.
Geen van de verkopers heeft ooit iets gezegd over een verloopstekertje.

Origineel geplaatst door Toneshop
volgens mij kan t niet.ben een tijd lang op zoek geweest in de winkels naar scsi zip,voor mijn MPC 2000 XL.
Geen van de verkopers heeft ooit iets gezegd over een verloopstekertje.

Het gaat volgens mij ook op andere snelheid, van snel naar minder snel kan vaak wel, maar andersom weer niet.

Ik zal gewoon een scsi zip drive moeten hebben. Ff afwachten of iemand er nog een heeft.

Op www.ebay.nl staan regelmatig SCSI zipdrives te koop. Op www.nowthatsit.nl is er af en toe ook 1 beschikbaar (alleen wel een beetje prijzig). Je kunt daar trouwens ook nog allerlei soorten SCSI kabels en convertors kopen.

hij bedoelt waarschijnlijk een SCSI verloopstekkertje. Dat is heel wat anders dan van serieel (je bedoelt trouwens parallel, want er bestaat geen seriele versie) naar SCSI.

Anyway even zoeken met meta searchengine http://www.veilingkijker.nl doet wonderen. Vind zo'n 75 jazz en zip units8o)

Status
Please reply by conversation.
Back