Het eerste wat mij opvalt is dat de beat en de hihats zwaar uit elkaar lijken te lopen.
Opbouw valt mij wat tegen, te abrupt vaak. Die kick vind ik wel lekker zwaar.
Zoals Fuse al schrijft, de hats zitten er erg hard doorheen. Daarnaast mis ik de opbouw in deze track en het einde is ook nogal plots. Heb beter tracks van je gehoord. Hier moet nog flink gesleuteld worden.
Maar als ik deze patterns op een feest zou horen zou ik er wel op (door)dansen, zit imho wel potentie in deze track.
Origineel geplaatst door Yawgmoth Zoals Fuse al schrijft, de hats zitten er erg hard doorheen. Daarnaast mis ik de opbouw in deze track en het einde is ook nogal plots. Heb beter tracks van je gehoord. Hier moet nog flink gesleuteld worden.
ik vind de bas lekker stuwend en de hats eigenlijk wel ok (maar ik luister wel op van die kleine oordopjes). Kick is goed lomp en zwaar met een lekkere attack. Ik zou hier wel op dansen. Wat ik wat minder vind is het andere kickgeluid wat je in het laatste stuk van de track gebruikt en het plotse einde. Wat mij betreft heeft deze track wel potentieel
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.