D
Deleted member 18007
Guest
Welbekende tafelbladmodelkunstmatigegeluidenmaker/groevendoos:
Korg EA1 in prima staat, met originele verpakking, adpater en handleiding. Gaat weg ivm overkompleet/tijdgebrek/afkikken gearverslaving
€125,- (Prijs is vast, maar bieden, ruilopties staat vrij....)
19" rack om op/onder/naast tafel te zetten, gaat weg wegens verhuizing naar andere studiio alwaar een PTT 19" patchkast op me staat te wachten
€20,- (Prijs is indicator voor modderetende figuren opdat ik geen stof hoef te happen
)
Deze is ook zeker te ruil voor: Goede fles wijn en bos bloemen voor m`n moppie (liever geen Chateau Migraine uit 2006 in combinatie met Fresia`s....get the point?) of een leuke audijoowpetsbee....
Voor geinteresseerden wil ik best een kiekie van de spullen maken....
Alles af te halen in Groningen inclusief Groninger mosterd (kan zowel voor/tijdens/ na de maaltijd genuttigd worden) Versturen kan ook, kosten koper.....

Korg EA1 in prima staat, met originele verpakking, adpater en handleiding. Gaat weg ivm overkompleet/tijdgebrek/afkikken gearverslaving
€125,- (Prijs is vast, maar bieden, ruilopties staat vrij....)
19" rack om op/onder/naast tafel te zetten, gaat weg wegens verhuizing naar andere studiio alwaar een PTT 19" patchkast op me staat te wachten
€20,- (Prijs is indicator voor modderetende figuren opdat ik geen stof hoef te happen
)Deze is ook zeker te ruil voor: Goede fles wijn en bos bloemen voor m`n moppie (liever geen Chateau Migraine uit 2006 in combinatie met Fresia`s....get the point?) of een leuke audijoowpetsbee....
Voor geinteresseerden wil ik best een kiekie van de spullen maken....
Alles af te halen in Groningen inclusief Groninger mosterd (kan zowel voor/tijdens/ na de maaltijd genuttigd worden) Versturen kan ook, kosten koper.....

....Die EA1 is nml. DA BOMB!
Pattern) 64 steps maximum per part, motion sequence, 1 parameter per part, 64 events,(Song) 256 patterns maximum per song, event recording 65,500 events maximum
ART 1/MIX, PART 2 (1/4" phone jack - mono x 2), Nominal Output Level = -10 dBu, Output Impedance = 1k-ohm, Headphones (1/4" phone jack), Nominal Level = 21mW + 21mW @ 32-ohms