Hoi, ik ben Wilbert

Wilbert

Ingeburgerd
Ik heb mezelf nog niet echt voorgesteld, dus dat zal ik maar eens doen.

Ik ben Wilbert Kiemeneij, 22 jaar. Ik kom uit Hilvarenbeek (bij Tilburg) en woon nu sinds 4 jaar in Eindhoven omdat ik daar Technische Natuurkunde studeer aan de TU/e. Het is officieel een 5jarige studie, maar ik ben d'r nog niet helemaal klaar mee. Ik ben nu 5ejaars, maar ik moet sowieso nog 2 jaar, vanwege veel muziek maken en veel organiseren naast de studie. Van huis uit ben ik toetsenist. Ik heb 12 jaar les gehad, en altijd al eigen nummers geschreven. Ik heb veel ik cakewalk gewerkt met een Yamaha PSR-510 die ik nog steeds als midi-keyboard gebruik. 5 jaar terug kreeg ik voor mijn studie een laptop. Toen ben ik ook wat met Reason gaan klooien. Daar is toen onder andere dit nummer uit voort gekomen (let niet op de zang, dat was haastwerk). Sinds 2 jaar ben ik eigenlijk helemaal omgeslagen. Ik speel nu bas, en wat instrument betreft heb ik veel meer feeling met de bas dan met toetsen. Momenteel speel ik in een bandje (Monkey Bag) en zijn we bezig met een zet eigen werk om op te gaan treden. Het bandje bestaat pas 4 maanden, en wegens bezettingswisselingen gaat het allemaal nog niet heel soepel. Een paar weken geleden is mijn nieuwe PC aangekomen. Ik wilde namelijk beter op kunnen nemen, en weer aan de gang met Reason (mijn laptopje trok het niet fatsoenlijk). Deze keer wilde ik de aparatuur om ook live aan de slag te kunnen. Daarom heb ik een UA-5 van Edirol en een BCR2000 van Behringer aangeschaft. Mijn computer is een Shuttle PC (2GHz, 512kb cache, 1Gig RAM, 200Gb HD) met draagtas. Ik ben nog aan het experimenteren met de hele setup, maar wil zeker op de planken gaan staan als ik daar genoeg materiaal voor heb.

Nou, dat was het. Groeten.

Wilbert..

Wilbert..

Welkom op

dsf_r1_c1.gif
! :)

Welkom :)

De link naar je track werkte helaas niet, ben wel benieuwd, kun je die nog eens posten?

Restecp @ natuurkunde! Niet gemakkelijk die ongein.. Ik doe als keuzevak quantumfysica van TN omdat ik het interessant vind, maar het valt niet mee :)

Welkom :koffie:

Kijk kijk, een psr-510. Daar heb ik ook nog vele uurtjes mee doorgebracht.

Back