Paperwall
Ingeburgerd
ik ben op zoek naar mensen die van analooge sound houden en aan een project willen werken
ik woon in Antwerpen het zou dus handig zijn als je in de buurt zou wonen anders ook geen probleem
redelijk veel tijd hebben is ook belangrijk want zoals sommige onder jullie weten maak je niet altijd op 1 2 3 een muziekje
er kruipt veel tijd en energie in
ik zoek wel alleen mensen die een passie hebben voor synths en wat technishe en muziekale kenneis hebben
zoals akkoorden toonladders en ook technis met apperatuur goed overweg kunnen (midi -audio - fx - synths...)
het genre maakt niet uit
ik hou veel van tangerine dream en klaus schultze ... ook Plaid hou ik wel van en dan natuurlijk al de muziek die je iets laat voelen
maar ik sta zeker ook open om me bezig te houden met al de rest zoals vb Techno house D&b electro Dub ...
het moet gewoon ne knappe sound zijn en met liefde gemaakt
de bedoeling is om muziek te maken met een persoonlijke sound!!!!!!!!
ben jij dus geinteresseerd om eens af te spreken laat me dan eens iets weten
Graag alleen reageren als het interessant kan worden voor voor bijde en als je al wat met muziek overweg kan
ik zal ff kort zeggen met wat ik werk
4 x Oberheim Matrix 1000
2 x Oberheim Matrix 6
1 x Alesis Andromeda
1 x JX-8P
1 x Poly800
Jomox Drumcomp
Yamaha Analog Delay E1010
Lexicon MPX 500
en een Soundcraft 200B Analog mixer en een o2R digital mixer
en dan nog wat midi apperatuur
zoals de Oberheim Strummer - Cyclone - Drummer
amt8 emagic
en van soundcard Fireface 800
AKG c1000 s
en van speakers
genelec en alesis monitor 2
Computer : Pentium 3.2 ghz met 1024 mhz ram ... en Heel veel software ...
en als sequencer Cubase sx 2.39
en last but not least een vleugel piano
dus als je zin moest hebben en je bent een beetje interessant en technis en muziekaal aangelegt laat me dan zeker iets weten
Ik woon in Antwerpen
Groeten Dirk
men Email is
DikkiDikki@hotmail.com
+32 495.43.43.69
ik woon in Antwerpen het zou dus handig zijn als je in de buurt zou wonen anders ook geen probleem
redelijk veel tijd hebben is ook belangrijk want zoals sommige onder jullie weten maak je niet altijd op 1 2 3 een muziekje
er kruipt veel tijd en energie in
ik zoek wel alleen mensen die een passie hebben voor synths en wat technishe en muziekale kenneis hebben
zoals akkoorden toonladders en ook technis met apperatuur goed overweg kunnen (midi -audio - fx - synths...)
het genre maakt niet uit
ik hou veel van tangerine dream en klaus schultze ... ook Plaid hou ik wel van en dan natuurlijk al de muziek die je iets laat voelen
maar ik sta zeker ook open om me bezig te houden met al de rest zoals vb Techno house D&b electro Dub ...
het moet gewoon ne knappe sound zijn en met liefde gemaakt
de bedoeling is om muziek te maken met een persoonlijke sound!!!!!!!!
ben jij dus geinteresseerd om eens af te spreken laat me dan eens iets weten
Graag alleen reageren als het interessant kan worden voor voor bijde en als je al wat met muziek overweg kan
ik zal ff kort zeggen met wat ik werk
4 x Oberheim Matrix 1000
2 x Oberheim Matrix 6
1 x Alesis Andromeda
1 x JX-8P
1 x Poly800
Jomox Drumcomp
Yamaha Analog Delay E1010
Lexicon MPX 500
en een Soundcraft 200B Analog mixer en een o2R digital mixer
en dan nog wat midi apperatuur
zoals de Oberheim Strummer - Cyclone - Drummer
amt8 emagic
en van soundcard Fireface 800
AKG c1000 s
en van speakers
genelec en alesis monitor 2
Computer : Pentium 3.2 ghz met 1024 mhz ram ... en Heel veel software ...
en als sequencer Cubase sx 2.39
en last but not least een vleugel piano
dus als je zin moest hebben en je bent een beetje interessant en technis en muziekaal aangelegt laat me dan zeker iets weten
Ik woon in Antwerpen
Groeten Dirk
men Email is
DikkiDikki@hotmail.com
+32 495.43.43.69