Analog music producers gezocht

Paperwall

Ingeburgerd
ik ben op zoek naar mensen die van analooge sound houden en aan een project willen werken
ik woon in Antwerpen het zou dus handig zijn als je in de buurt zou wonen anders ook geen probleem
redelijk veel tijd hebben is ook belangrijk want zoals sommige onder jullie weten maak je niet altijd op 1 2 3 een muziekje
er kruipt veel tijd en energie in
ik zoek wel alleen mensen die een passie hebben voor synths en wat technishe en muziekale kenneis hebben
zoals akkoorden toonladders en ook technis met apperatuur goed overweg kunnen (midi -audio - fx - synths...)
het genre maakt niet uit
ik hou veel van tangerine dream en klaus schultze ... ook Plaid hou ik wel van en dan natuurlijk al de muziek die je iets laat voelen
maar ik sta zeker ook open om me bezig te houden met al de rest zoals vb Techno house D&b electro Dub ...
het moet gewoon ne knappe sound zijn en met liefde gemaakt
de bedoeling is om muziek te maken met een persoonlijke sound!!!!!!!!
ben jij dus geinteresseerd om eens af te spreken laat me dan eens iets weten
Graag alleen reageren als het interessant kan worden voor voor bijde en als je al wat met muziek overweg kan

ik zal ff kort zeggen met wat ik werk

4 x Oberheim Matrix 1000
2 x Oberheim Matrix 6
1 x Alesis Andromeda
1 x JX-8P
1 x Poly800
Jomox Drumcomp
Yamaha Analog Delay E1010
Lexicon MPX 500
en een Soundcraft 200B Analog mixer en een o2R digital mixer
en dan nog wat midi apperatuur
zoals de Oberheim Strummer - Cyclone - Drummer
amt8 emagic
en van soundcard Fireface 800
AKG c1000 s
en van speakers
genelec en alesis monitor 2
Computer : Pentium 3.2 ghz met 1024 mhz ram ... en Heel veel software ...
en als sequencer Cubase sx 2.39
en last but not least een vleugel piano

dus als je zin moest hebben en je bent een beetje interessant en technis en muziekaal aangelegt laat me dan zeker iets weten

Ik woon in Antwerpen
Groeten Dirk
men Email is
DikkiDikki@hotmail.com
+32 495.43.43.69

Ik haat analoge threads.

analoog.jpg

mopper.gif

Toch succes hoor. :D

Beste Dirk,

Deze post over 10 forums verspreiden is niet echt handig.
Want nu moeten de moderators die op 1 na allemaal nuken.

Dus doe rustig aan joh. Er wordt heus wel gereageerd.
En misschien ook wel handig om even wat voorbeelden van eigen werk te posten zodat de mensen weten hoe goed jij wel niet bent. ;)

Sorry allemaal foutje

Sorry allemaal foutje

ik wist niet hoe dat werkte ik doe dat niet vaak op forums zitten daarom ik dacht dat ik dat bij elk onderwerp moest bijzetten waar ik het wou maar zo te zien niet
SORRY ALLEAAL foutje
Groeten Paperwall

Origineel geplaatst door nick nova
Heb je ergens muziek te beluisteren? Hoever sta je zelf? Waar ben je goed in?

Adverteren.

:dubbel:

Sorry, flauw ik weet het, kon het gewoon niet laten. Alvast succes met eventuele samenwerkingen :biertje:

Nice gearlist btw.

ik heb me in het verleden bezig gehouden met Lounge House en wat D&b en momenteel ben ik met vanalles bezig
ook met opnemen van een groep
maar ik doe ook puur electronishe muziek beetje zoals tangerine dream . claus scultse keith emmerson ...
freestyle en alles wat goed klinkt
ik hou ook van Dub Electro Techno House ...
ik heb meegedaan aan de wedstrijd van het jong een wedstrijd voor electronishe muziek producers en ik ben geselecteerd geweest samen met 13 anderen
heb niet gewonnen maar was al blij om bij de selectie te zijn als je eens iets wil horen voeg me dan toe op msn dan zal ik
wel eens iets doorsturen
men email is
DikkiDikki@hotmail.com

Back