[track] Black out

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Geinspireerd door deze site:

Heb ik de volgende track gemaakt:
http://www.djkrat.herejezus.nl/blackout.mp3

Mensen die van mooie harmonieen, klinkende samenzang en positieve vibes houden, doen er verstandig aan om bovenstaande link niet aan te klikken. :D

Beetje weinig galm. ;)

Ook al is het niet m'n smaak. Goeie teringherrie.

Op de achtergrondgeluiden zit anders gigantisch veel galm hoor! Op de beats natuurlijk niet, want het moet wel beuken. :D

Ik weet niet of dat je bedoeling is, maar ik vinnum zelfs wel lekker klinken. Veel meer definieerbare geluiden, toegankelijkere opbouw; niet dat het niet gruizig en vuil klinkt, maar wel minder abstract dan andere nummers die ik van je gehoord heb. Maar toch wel echte industrial herrie; vooral in het midden is het 'goede' muziek om flink hard te zetten.

Ja, ik vind het een goede track. Er klopt gewoon een hele hoop aan (of het voor jou een compliment is als ik dat vind moet je zelf maar bepalen ;) ).

:okdan:

Dank oe wel!

Ja, ik ben nu bezig om tracks te maken voor mijn nieuwe CD, en het wordt inderdaad allemaal wat...."gestroomlijnder" dan voorheen. Weet ook niet hoe dat komt. Het verschil met mijn ouder werk valt me ook op. Maar ja, dit is waar het nu naar leidt, en ik vind het gaaf, dus ik ga er lekker mee door. Dat andere mensen het ook leuk vinden stemt mij natuurlijk blij. :)

Hey Krat

Mooie brede klanken t.o.v. de dist. beat. Netjes gedaan (gemixed)!
De destort vind ik hier goed klinken, dat in tegenstelling tot hoe het vaak wordt gebruikt in de hardcore platen. Misschien iets diepere bassdrum? Maar dat is IMO..

Ik denk dat ik hiermee op een feest wel los zou komen hoor.

gr
R

Dank je wel, Arv. :okdan:

In industrial is het mid belangrijker dan het laag, dus het verschil met hardcore is evident. Een industrialtrack moet scheuren, en hoeft niet perse te beuken. Het mag natuurlijk wel, maar de fans gaan voor de "noise" en niet zozeer voor de "beat".

Het is niet volledig mijn ding, maar smaken verschillen. Ik vind de geluiden wel passend en dit zou echt een verkopende plaat kunnen zijn in het industrial-genre! Knap...

Back