opruiming bij Morel Muziek Utrecht

ZERO1985

Stamgast
Had je zelf misschien ook wel gevonden, maar ik wilde het toch even kwijt:

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/diversen/33438.htm

Opruiming van Morel Muziek in Utrecht.
De volgende aanbiedingen vielen mij op:

Akai S3000XL 32mb / HD en 10 outs--------275,00
Akai S3000 10mb 10 outputs -------------------175,00

Dit is toch best goedkoop te noemen?
iig; check voor jezelf anders ff de prijzen want ik ben niet heeeeeel erg op de hoogte van de actuele tweedehands prijzen..

groet,

daan

biggallery17.jpg

de AW4416 van yamaha is echt een superkoopje (ik ga uit van een goede staat), té goedkoop.
als je een goed alles in 1 opname apparaat zoekt, professioneel: kopen!

ik heb een tijdje terug een synth gekocht bij morel, ook uit een marktplaats advertentie, en daar ging in 1 telefoontje nog 200 euro (25%) van de prijs af. hij werd de volgende dag geleverd.

[Offtopic]
Ik heb het mezelf altijd afgevraagd?!
Z'on Sony Dmx-R100, is dat nou een vette digitale tafel?! Tenminste? Is het vergelijkbaar met merken zoals DDA, Amek etc. Ik weet dat dit misschien weer een analoog/digitaal discussie is, maar ik zie toch veel gerenomeerde producers overstappen van hun inmens vette analoge DDA/Soundtracs/Amek etc. naar die Sony?! Ikzelf heb ook even achter die Sony gezeten, maar niet lang genoeg om te oordelen.

Sorry voor deze Offtopic! ;)

Origineel geplaatst door Cisco
[Offtopic]
Ik heb het mezelf altijd afgevraagd?!
Z'on Sony Dmx-R100, is dat nou een vette digitale tafel?! Tenminste? Is het vergelijkbaar met merken zoals DDA, Amek etc. Ik weet dat dit misschien weer een analoog/digitaal discussie is, maar ik zie toch veel gerenomeerde producers overstappen van hun inmens vette analoge DDA/Soundtracs/Amek etc. naar die Sony?! Ikzelf heb ook even achter die Sony gezeten, maar niet lang genoeg om te oordelen.

Sorry voor deze Offtopic! ;)

Ik denk dat vet nog een understatement is ;) Deze tafel is echt geweldig; klinkt super, goede compressors en heel veel routingmogelijkheden...kost wat maar dan heb je ook wat :D

Origineel geplaatst door musica
Ik denk dat vet nog een understatement is ;) Deze tafel is echt geweldig; klinkt super, goede compressors en heel veel routingmogelijkheden...kost wat maar dan heb je ook wat :D

Ok! Die tafel is beter met 5.1 surround en onboard compressors etc. Maar de uiteindelijke klank (EQ etc.) ?
Sluit deze vraag eigenlijk maar, want ik kan me niet voorstellen dat een digitale Sony een analoge DDA er uit blaast?!
Maar de Sony heeft nou eenmaal opties van deze tijd. Onboard compressie, automatische faders, 5.1!
Ik vat 'em! Maar ik blijf zelf liever kwijlen bij mn DDA! ;)

peace..

Topzaak! heb hier ook mijn KRK monitors vandaan.. Met 3 man tegelijk een set gekocht, hop, 100 euro van de setprijs af!
Vriendelijke bediening, leuk zaakje!

Origineel geplaatst door radiance
Groot gelijk!
Koop eerder een Powercore firewire en de Sony Oxford EQ's en compressie bundel als je van die cleane sony sound houd.

Ik snap eerlijk gezegd niet hoe ik op die rare gedachten ben gekomen??? :confused:
Ik ben hier in het bezit van de ex-tafel van Speedy-j, een DDA 46-8-2!

Hoe haal ik het in mn hoofd?! :confused:

;)

die sony tafel is gruwelijk!
klinkt zeer goed
beter dan al die andere digitale mixers in deze prijsklasse

Back