trance demo met softsynths

Re: trance demo met softsynths

Origineel geplaatst door padokit
hallo allemaal hier een demo track van mij die ik heb gemaakt met wat softsynths
nou dat was het dan weer hier de link ik hoop dat de link werk
http://10.0.0.150/
groet john:doei:

10.0.0.x is een ip adres uit je eigen netwerk. Dat gaat denk ik niet werken. Je kunt je outside ip achterhalen via http://www.whatismyip.com/ maar dan nog zul je, wanneer je gebruik maakt van een router, iets van forwarding moeten instellen.

Re: Re: trance demo met softsynths

Re: Re: trance demo met softsynths

Origineel geplaatst door mc_kwok
10.0.0.x is een ip adres uit je eigen netwerk. Dat gaat denk ik niet werken. Je kunt je outside ip achterhalen via http://www.whatismyip.com/ maar dan nog zul je, wanneer je gebruik maakt van een router, iets van forwarding moeten instellen.

oke het werk dus niet ik ga er mee aan de gang
groet john

Origineel geplaatst door Arv
cliffhanger!! ooowwwww!

euh que?:confused:

ciak2.jpg

Unic jij niet begrijp nie? :D

Een cliffhanger is vaak een manier om de kijker (bij series) te dwingen om de volgende afllevering weer te kijken...

Unic jij niet begrijp nie? :D

Een cliffhanger is vaak een manier om de kijker (bij series) te dwingen om de volgende afllevering weer te kijken...

hahahahaha, natuurlijk snapte ik hem wel grapjas:P

Ik dacht, ik kan nog dommer reageren........:eureka:

:D

Origineel geplaatst door Unic
hahahahaha, natuurlijk snapte ik hem wel grapjas:P

ah dat valt dan mee. Je komt uit Enschede dus ik dacht......

;)

Unic: je moet met rapidshare (omdat je gratis gebruikt) iets van 40 seconden wachten en dan kan je hem downen! Staat onderin de pagina.. (sjaaaaa weeer Enschede he? :D :D hihi)\

over de track:
Ik dacht even dat ik naar synthesizer greatest aan het luisteren was..
De geluiden zijn een beetje te vaak gebruikt, ook de echo op de synths is sja wat... hmm..
Ik moet er wel bij vertellen dat trance niet echt mijn ding is (:bekdicht: )
Dat stemmetje komt me akelig bekend voor, kweetnie.

Ik kan er niet echt vrolijk van worden, maar dan heb je misschien de verkeerde voor je die het geluisterd heeft :) Ik heb het idee dat het al 10.000x is gedaan. Ook is het niet spannend ofzo.

Ik denk dat de tranceheads er misschien iets zinnigers over kunnen vertellen?

be creative..

Unic: je moet met rapidshare (omdat je gratis gebruikt) iets van 40 seconden wachten en dan kan je hem downen! Staat onderin de pagina.. (sjaaaaa weeer Enschede he? :D :D hihi)\

over de track:
Ik dacht even dat ik naar synthesizer greatest aan het luisteren was..
De geluiden zijn een beetje te vaak gebruikt, ook de echo op de synths is sja wat... hmm..
Ik moet er wel bij vertellen dat trance niet echt mijn ding is (:bekdicht: )
Dat stemmetje komt me akelig bekend voor, kweetnie.

Ik kan er niet echt vrolijk van worden, maar dan heb je misschien de verkeerde voor je die het geluisterd heeft :) Ik heb het idee dat het al 10.000x is gedaan. Ook is het niet spannend ofzo.

Ik denk dat de tranceheads er misschien iets zinnigers over kunnen vertellen?

be creative..

ik wacht nu al 5 minuten.... maar in Leiden..euh.. op die website dus...gebeurd niks. ik kom gewoon op die homepage van hun:(

nou moe:S

Klinkt op zich best aardig hoor.

De verschillende overgangen vind ik wel wat slecht getimed. De thema's, akkoordenwisselingen, de inkomende beats aan het begin (en de drumroll) en daarna de hihats. Allemaal komen ze onverwachts. 'k heb ook niet de indruk dat het 1 nummer is.

Het geluiden assortiment vind ik goed gedaan. Herkenbare trance sounds. :)

Moogt ik vragen welke softsynths hier allemaal aan de orde zijn geweest?

Back