Ebay auction gewonnen, verkoper in 'quiet'-mode

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Je hebt ook verschillende manieren om je geldtransfer te beschermen, al dan niet via de creditcardmaatschappij of PayPal ofzoee. Nuttige info misschien:
http://pages.ebay.nl/help/confidence/isgw-buyer-protection-steps.html
http://pages.ebay.nl/help/tp/what-to-do-fraud.html

Maar de veilig is pas eergisteren afgelopen, dus ik denk dat er niks aan de hand is en dat we hier een topic onnodig vol zitten lullen over fraude, etc. :) ... Wat mij betreft heeft de topicstarter waarschijnlijk inmiddels al een mail gekregen van die belg.
Wat zijn we toch wantrouwend allemaal in de hedendaagse maatschappij :)

Ik herhaal:
Chill :mexico:

Origineel geplaatst door etaoin
Nog even los van dit alles: die veiling is toch nog geen twee dagen geleden afgelopen, waarvan de eerste dag al een zondag was. Ik zou gewoon nog even wachten.

Lijkt me ook, relax. Het komt vast goed. Of niet, als een van de slapende honden die je hier hebt wakker gemaakt een ebay account heeft en achter je rug om de verkoper benadert en 200 euro meer biedt. is nog steeds een koopje dan.

En al die kloppende, bijna kloppende of helemaal niet kloppende verhalen over recht en ebay-regels, vergeet die maar.
Dat ga je toch niet doen en trouwens, wat zou je willen claimen als hij m aan een ander verkoopt? Naleving kan dan niet meer. Je zou dan hooguit een andere Oscar kunnen kopen en hem aansprakelijk stellen voor het prijsverschil, om maar wat te noemen.
Nou ja, op Ebay kan je in ieder geval nog je feedback kwijt, hoewel je daar wel voorzichtig mee moet zijn natuurlijk, hè Jean? Verder zijn al die ebay-regels, instructies en zo ook maar een farce; helpen doen ze je niet, ze proberen zich alleen in te dekken en proberen ook een schijn van veiligheid te creëren, uit commerciële overwegingen.
Maar het kan natuurlijk altijd nog beroerder hè!

Maar wat ik al zei: het komt vast goed!

De verkoper heeft me gemailed. We zijn het aan het regelen allemaal. Bedankt! :slotje:

Origineel geplaatst door demian
De verkoper heeft me gemailed. We zijn het aan het regelen allemaal. Bedankt! :slotje:

Wat meer geduld dus de volgende keer :geslaagd:

Maar idd gefeliciteerd :verkoght:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back