CD Spaanse Go Magazine Sonar editie

gassie, je impliceert wel dat jouw muziek beter is, maar je hebt t inderdaad niet gezegd..
en als er een bouttrack op cd komt zou ik helemaal de ballen uit mn broek lachen

maar ik zal maar doen wat je wil om je dag weer goed te maken:

tjeusz, die cd joh, slecht gemixt, kuttracks.. staat wel 1 vette track op van ene sendex of zow? vet man! dat die lui zulke kutherrie naast die vette track zetten, ongelooflijk! wat een klootzakken, ze misbruiken hem gewoon om wat van die trieste meuk te kunnen poppen, van plastikman bv die trieste nerd. En als ik m dan een keer live zie ga ik heel stilletjes in een hoekje genieten en t heel erg niet laten zien dat ik t vet vind.. en heel erg niet bewegen.. sterker nog, ik ga buiten staan, want ik heb gehoord dat ie niet zo gesteld is op mensen die hun waardering laten zien voor zijn muziek.... dan stoor ik m ook niet.. en dan betaal ik heel erg geen entree.. want dat wil ie ook niet denk ik.. wat een coole gast! t interesseert m geen reet wat anderen van m vinden en anderen interesseren hem ook niet, respect man!

Waar ik dus een sch**thekel aan heb is dat als je hier op een zeepkistje gaat staan je metteen door een kudde kettingzaag maniakken op je af ziet stormen. (raaatatataaaaaaaaaaa!)

Als hij zegt dattie er trots op is dat hij op die CD staat dan is het een vunzige patser en als hij zoals nu beweerd dat hij wel grappig maar niet echt bijzonder vindt dan is het een egotrippende eikel? Zo heb je altijd een stok om die hond te slaan natuurlijk.

Laat sander toch gewoon lekker lullen en doe niet zo moeilijk.

als je op zon kissie gaat staan vraag je de aandacht. als je geen reactie duldt, moet je gewoon met beide benen op de grond blijven staan

"zeg maar niets meer, ik ga wel weg als jij dat wilt"...
Trek het je niet teveel aan Sander. Jij hebt muziek gemaakt. Jouw muziek wordt uitgegeven. Het gaat dus best goed met je.
"Dit is de laatste keer....."
(nooit gedacht dat ik wijlen A. Hazes nog zou citeren, ik heb ook gelijk hoofdpijn)

Origineel geplaatst door fuse
Waar ik dus een sch**thekel aan heb is dat als je hier op een zeepkistje gaat staan je metteen door een kudde kettingzaag maniakken op je af ziet stormen. (raaatatataaaaaaaaaaa!)

Als hij zegt dattie er trots op is dat hij op die CD staat dan is het een vunzige patser en als hij zoals nu beweerd dat hij wel grappig maar niet echt bijzonder vindt dan is het een egotrippende eikel? Zo heb je altijd een stok om die hond te slaan natuurlijk.

Ik vind dat iedere artiest kristisch mag en moet zijn naar zichzelf en naar anderen toe. Maar wel in alle proporties.
Als zegt quote: "Ik heb de cd dus ontvangen en sjeetje mina, wat een rot cd. Was te verwachten. " en dat je de tracks niet goed vind. Dan kan je nogal arrogant overkomen. Als het niet je stijl is , dan kan dan natuurlijk, maar dan moet je niet meteen op die manier gaan reageren en dan piepen als mensen je nogal arrogant vinden overkomen aangezien de meeste hier hun rechterbal voor overhebben om op die cd te komen.
Ik denk als Sander had gezegd dat hij er trots op was dat niemand hem een vunzige patser had gevonden. Iedereen zou er trots op zijn, daarom kunnen mensen zijn reacties niet handelen.

Nou ja, als je iets post en het wordt verkeerd opgevat mag je dat best wel aangeven.
Mensen gaan hier te snel vanuit dat wat ze lezen ook bedoeld wordt en gaan dan ook nog eens heel vaak van het meest negatieve uit. En de term arrogant komt wel verdomd vaak naar boven drijven.

Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb zo de indruk dat Mono en Sander wel hele dikke vrienden zijn. :luv:

Niet zo dik (lellend) als jouw avatar ;)8o)

edit: oops ... je doelde op Mono en niet op M0n0

Sander is okay ole ole.

Die jongen staat lekker op een ceedeetje, goed gedaan man. En je mag lekker zelf weten of je dat cool vindt of niet. Als je zelf op een ceedeetje komt mag je daar ook zelf een mening over hebben (en over de artiesten die "naast" je staan, misschien zelfs wel over het ceedeetje zelf).

De horizon reikt verder dan het maaiveld.

:W

edit: watske..... ?

Origineel geplaatst door fuse

Ik vraag me werkelijk af wat de toegevoegde waarde is, leg mij dat eens uit.
Ben verdomme blij dat je er op staat, waarom moet je een gegeven paard in zijn bek kijken?
Kortom, nogmaals, wat is de toegevoegde waarde om zulke kritieken te spuien, wat wil iemand daar mee bereiken.
Is het toch stiekum aandacht genereren?

iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar als ik de tracks en namen zie op die cd snap ik wel dat de meeste mensen hier het op zijn minst een vreemde start post vinden.

Humate bijvoorbeeld, das echt geen klein lullig bandje wat toevallig een nummertje op een promootje mag zetten, en dat geldt voor veel meer tracks op die cd.

Origineel geplaatst door trash
Ik vraag me werkelijk af wat de toegevoegde waarde is, leg mij dat eens uit.
Ben verdomme blij dat je er op staat, waarom moet je een gegeven paard in zijn bek kijken?
Kortom, nogmaals, wat is de toegevoegde waarde om zulke kritieken te spuien, wat wil iemand daar mee bereiken.
Is het toch stiekum aandacht genereren?

Ik plaats topic. Wat weken later ontvang ik de cd. Ik luister cd. Ik schrijf wat ik er van vindt in dit topic. Zie het probleem niet. De zielige opmerking over aandacht negeer ik.

Sander kicked die andere tracks, meestal kabbelend kontwater acid, wel zwaar op hun kont...:D

Om nog even wat azijn bij de pis te doen:
Met een track als Jack op de exposure plaat staat sandy op dezelfde hoogte als Armando imo...hij is gewoon een van de weinige crackers die die chicago sound heeft...ik weet ook niet hoe die dat doet.

Maar verder is het een autistische broodmongool hoor die sander :D

Met de chicago converter. Je weet wel netzoals die italoconverter of hoe dat ding ook heet.
Je stopt er troep in en dan komt er een hit uit. Eigelijk kan iedereen het, maar die converters zijn nogal zeldzaam en duur.

en de autistische broodmongool komt binnenkort nog bij je langs om te cruisen over scheveningen.

/me zoekt naar die smiley met de bruine rechterarm tot op okselhoogte...

Origineel geplaatst door sander
Met de chicago converter. Je weet wel netzoals die italoconverter of hoe dat ding ook heet.
Je stopt er troep in en dan komt er een hit uit. Eigelijk kan iedereen het, maar die converters zijn nogal zeldzaam en duur.

Ik heb laatst de Italo Convertor VSTi gekocht (Mofo Instruments gmbh). Maar die haalt het echt niet bij de echte analoge. Damn
Je ziet ze nog wel is langs komen op Ebay, maar dan moet je wel je portomonaie trekken hoor.

R

Back