[Album] - Faces - Webrelease

demian

Ojee
Voorruit.. ik doe mee met de rage en release ook een web-album.

Het album heet 'Faces' en wordt u gratis ter download aangeboden in de vorm van, jawel, een rar-file van 54 mb.

Dit album mag ieder naar hartelust kopieren en doorspelen aan famillie en vrienden.
Ik ben van de normaliseerknop afgebleven dus volume mag je zelf instellen hier en daar!

Alle tracks zijn gemaakt tussen januari 2003 en nu met zowel software en/of hardware.

Enjoy the music.

>download<

Attachments

• pouty faces.jpg
    pouty faces.jpg
    64,5 KB · Bekeken: 117
Gaaf, ga die zsm downloaden en beluisteren. :)

70 hits en geen reakties?

De mensen weten niet wat ze missen.
D'r zaten al tracks tussen die bij m'n favorieten zaten, maar nog meer tracks voor elk wat wils.
Heel divers. Bijv 8 zullen de ambient fans wel trekken.
Hellfish is iig mijn abso favo. Lekker obscuur en wreed.

en dan te bedenken dat ik betaal voor de gebruikte bandbreedte ! :D:D:D

Maar goed.. misschien dat een tracklist het geheel wat aantrekkelijker maakt..

1 - Hellfish (Tech-Ambient) 2005
2 - Spaced Elevator (Oldskool Jarre stijl) 2004
3 - Green Life (Beukende trance) 2004
4 - Italo (lichte italo song) 2005
5 - No Rain (trance) 2004
6 - Retro Eighties (eigthies pop) 2003
7 - Space Beat (ballad) 2003
8 - Space Dub (space/dub ) 2003
9 - Solina Strings (Only solina strings) 2003
10 - Moving Soon (psychedelische ballad) 2004

Bonus tracks - 11 - Spaced Elevator, - 12 - Spacedub, these tracks are both pre-releases

Tot mijn grote extase moest ik vanmorgen vaststellen dat mijn internetverbinding hersteld is!!! :)
dus heb ik dan maar in een minuutje even snel je album binnengehaald :)
minder heroisch dan met een inbelverbinding, maar daarom zal ik de tracks nog niet minder
aprecïeren denk ik.

bloody crap... ik zal winrar moeten installeren deze namiddag =(
maar goed, een uitgebreider respons komt deze namiddag!

Tof dat jullie het ook tof vinden!

Voor een volgend album wil ik proberen de tracks meer onderlinge samenhang mee te geven, dat lijkt me wel een uitdaging!

oja, en een betere mastering, maar dat zijn skills die ik nog niet beheers helaas,

Thnx voor de reacties! :)

Tnx demian. Erg gave muziek. Lekker om op de achtergrond aan te hebben terwijl je een beetje aan het surfen/werk bent. Ook heeft het album al een plekje in mijn mp3speler verovert. Trouwens ik wist niet dat je ook psytrance-achtige muziek produceerde zoals green life, lekker nummertje hoor!! :halleluja

Nogmaals bedankt en veel succes met het volgend album! :)

Bedankt voor deze muziekjes! Hellfish vind ik erg goed :W
Ook lekker dat het album een grote variëteit heeft.

Hey Demian, wilde even zeggen dat ik met veel plezier naar je album heb geluisterd.
Knap hoe je zo veel verschillende stijlen weet te raken, is dat een soort 'spelletje' dat je met jezelf doet? :)

lol.. De veelheid aan stijlen die ik maak komt volgens mij door een gebrek aan richting,
ik doe maar wat en elke keer is het wat anders, het lukt me vrijwel nooit om iets te maken waarbij ik duidelijk voor ogen heb wat het worden moet.
Ik hou ook van heel veel verschillende soorten muziek ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft dat alles anders klinkt, te veel ideeen.
Mijn volgende 'album' wil ik toch echt meer samenhangend hebben, al weet ik niet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen..

thnx! enne.. tof dat je er van genoten hebt, en de rest ook bedankt! :)

Origineel geplaatst door Hanz
Hey Demian, wilde even zeggen dat ik met veel plezier naar je album heb geluisterd.
Knap hoe je zo veel verschillende stijlen weet te raken, is dat een soort 'spelletje' dat je met jezelf doet? :)

Origineel geplaatst door demian
lol.. De veelheid aan stijlen die ik maak komt volgens mij door een gebrek aan richting,
ik doe maar wat en elke keer is het wat anders, het lukt me vrijwel nooit om iets te maken waarbij ik duidelijk voor ogen heb wat het worden moet.
Ik hou ook van heel veel verschillende soorten muziek ik denk dat dat er ook wel mee te maken heeft dat alles anders klinkt, te veel ideeen.
Mijn volgende 'album' wil ik toch echt meer samenhangend hebben, al weet ik niet hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen..

thnx! enne.. tof dat je er van genoten hebt, en de rest ook bedankt! :)
Dat gebrek aan richting had (heb) ik ook. Dit betekent eigenlijk dat je op zoek bent naar een unieke stijl (denk ik). En .. wie zoekt die vindt !..
8) :)

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Dat gebrek aan richting had (heb) ik ook. Dit betekent eigenlijk dat je op zoek bent naar een unieke stijl (denk ik). En .. wie zoekt die vindt !..
8) :)

Ik moet zeggen dat ik steeds meer richting begin te vinden, maar 'k ben zo snel afgeleid door ingevingen dat ik heel vaak de ingeslagen weg kwijt raak.

Zelfs als ik probeer een monotoon techno achtig iets te maken dan komen er halverwege toch weer leadpartijen en accoorden schema's in te zitten. Ik kan het gewoon niet laten.

Maar dat ik op zoek ben naar een unieke stijl is zeker waar, ik denk alleen wel dat mijn muziek altijd iets wispelturigs zal houden want zo ben ik ook een beetje :)

Lekker hoor! Zit allemaal goed in elkaar. Het is niet helemaal mijn smaak allemaal (soms wat te zweverig vind ik), maar klinkt allemaal owke. En Hellfish en vooral Spaced Elevator blijven natuurlijk toppertjes :halleluja

thnx again voor de fijne reacties!

Dat zweverige is iets waar ik een beetje mee afgerekend heb inmiddels..
komt zeg maar voort uit jeugdsentiment denk ik ofzo,
Ik ben nu voor mezelf een nieuwe weg ingeslagen, hoewel het altijd nog kan gebeuren dat ik toch nog 's ergens omhoog zweef en jullie daar mee van zal laten genieten! :W

Back