ik ben ook opzoek naar de factory floppy's.. als je ze vindt hoor ik het graag.. dan wil ik wel n copietje..
wel heb ik dit gevonden:
<a href="http://www.yamaha-europe.com/yamaha_europe/layoutarchiv/layoutpictures/icons/zip.gif">
A3000 Quick Disk 971 KB
Includes complete A3000 floppy disk volume with samples and sample banks in multi mode and demo song (Trance). For more informations please see file discription at the end of A3000 Quick Guide.
</a>
ik neem aan dat jullie het over de diskettes hebben en niet over de cds!
Ik zal eens kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?!? Ik heb alleen de A4000 diskettes, maar volgens mij zijn die gewoon hetzelfde met een nieuw stickertje erop.
Ja graag .,, het gaat om de floppen ... Maar als je Yamaha CD's hebt zijn die ook superwelkom.
tot nu toe heb ik er maar 1 kunnen bemachtigen en dat is "Folk and Dance". Na wat gestoei heb ik 2 harddisks 1 cdrom drive en een zip drive aan de gang gekregen met de A3000 ..
Ik wil die CD wel delen met de rest hier ... Ik kan proberen er een Nero image van te maken of zo en die ergens op mijn server neer te zetten ....
Origineel geplaatst door dsil ik neem aan dat jullie het over de diskettes hebben en niet over de cds!
Ik zal eens kijken of ik wat voor jullie kan betekenen?!? Ik heb alleen de A4000 diskettes, maar volgens mij zijn die gewoon hetzelfde met een nieuw stickertje erop.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.