even voorstellen + internetradio site

ricercar

non
Hallo medeleden,

ik wandel hier al een tijdje rond maar heb mijzelf nooit officieel geintroduceerd tot op heden.
Kan ik jullie meteen wijzen op mijn bescheiden site die net online is met daarop een internetradio-station en wat mixen voor den download: www.eatconcrete.net
Verder wat info over mijzelf:
Ben al zo'n 15 jaar into electronische muziek. Ben begonnen met Dj-en en in de loop der tijd zelf met wat vrienden feestjes gaan geven. Dit liep zo lekker dat ik op het idee kwam het beestje een naam te geven en daar was Mononom soundsystem geboren. Deze naam zegt sommigen wellicht weinig maar ik kan vertellen dat (hoewel niet meer aktief) deze naam tot cultstatus verheven is (terecht of niet...daar kan ik niet over oordelen).
In de loop der tijd ben ik ook wat muziek gaan maken; in eerste instantie met slechts analoog spul en (na een pauze van enkele jaren) uiteindelijk iets moderner. Gearlijstje:

Korg MS2000, Korg Ms10, Korg Ms20, Moog Concertmate, Syntechno Teebee, Doepfer MAQ16-3, Yamaha MG16/6fx, Ross RCS-802, Edirol R1, Edirol FA-101, Amd 2400+, Elektron Machinedrum, Elektron Monomachine, Boss SE-70, Casio RZ1, Roland TR-808, Roland TR-707, Alesis SR-16, en nog wat pedalen.

Ik heb verder een eigen programma bij Radio Banzai (regio Den Bosch en omstreken) op de maandagavond (vanaf 21.00).
Mijn eigen programma aldaar -EAT Concrete- en nog wat programma's van vrienden zijn verder te beluisteren via mijn site, tezamen met een groeiende verzameling mixen en muziek. Ik sta zeer open voor mensen die muziek/programma's hebben en dit wilen laten uitzenden. Eventueel is online zetten ook een optie.

Verder wil ik nog even melden dat ik me dus niet beperk tot teckno muziek maar geinteresseerd ben in veel verschillende stromingen; van hiphop en industrial tot jazz , dark ambient en andere experimentele zooi.
Overigens ben ik van mening dat er niet genoeg georganiseerd kan worden om de "underground muziekscene" te propageren en te bestendigen.

groeten

Teun

Back