Sequencer met kontakt instruments

HRR

Nieuwkomer
Hallo allemaal , ik heb een vraag.

ik heb Kontakt instrument (mooie geluiden ! ) maar ik wil hierbij het volgende doen.

Wil met m'n keyboard inspelen op een (sequencer?) verschillende tracks , en de geluiden wil ik dan gebruiken van kontakt.

je hebt dus meerdere instrumenten in kontakt , en elk instrument moet dus ook apart in een seq. track komen.

dus 1 : bijv. piano
2 : viool
3 : fluit

zoiets.

nu is mijn vraag aan jullie : welke sequencer kan ik hiervoor het beste gebruiken ? (wil dus btw alles midi en dan geluiden uit kontakt )

Je kunt elke sequencer gebruiken die de functie MULTITRACKRECORDING kent.

Dat kontaktgeval ken ik niet, maar ik weet wel als je daar je midikanalen al goed op voorbereid, dat tijdens opname alles ook op de ingestelde kanalen terecht komt. Tijdens afspelen gaat dat dan uiteraard ook meteen goed.

Mijn vraag aan jou. Ik dat kontakt dan ook per "klavier?" En kan dat klavier ook meerdere midikanalen tastbaar hebben?

Voor het soort sequencer wat bij je aanpak past raad ik je aan je goed te informeren, want het ding moet strax je muziekmomenten niet in de weg zitten met lastige tegenslag en die is per persoon erg verschillend.

Ik heb ooit met een KORG M1 gewerkt. Ging goed, maar bewerkt uiteraard niet zo flexibel.
Nu met een RS7000, van Yamaha. Erg blij mee, maar sommige dingen zijn toch niet mijn aanpak.

Gr
RoZo

Origineel geplaatst door RoZo
Je kunt elke sequencer gebruiken die de functie MULTITRACKRECORDING kent.

Dat kontaktgeval ken ik niet, maar ik weet wel als je daar je midikanalen al goed op voorbereid, dat tijdens opname alles ook op de ingestelde kanalen terecht komt. Tijdens afspelen gaat dat dan uiteraard ook meteen goed.

Mijn vraag aan jou. Ik dat kontakt dan ook per "klavier?" En kan dat klavier ook meerdere midikanalen tastbaar hebben?

Voor het soort sequencer wat bij je aanpak past raad ik je aan je goed te informeren, want het ding moet strax je muziekmomenten niet in de weg zitten met lastige tegenslag en die is per persoon erg verschillend.

Ik heb ooit met een KORG M1 gewerkt. Ging goed, maar bewerkt uiteraard niet zo flexibel.
Nu met een RS7000, van Yamaha. Erg blij mee, maar sommige dingen zijn toch niet mijn aanpak.

Gr
RoZo

Hej bedankt voor je reactie ,

ik ben op dit moment cubase aan het testen , is me gelukt om met Kompakt instruments ( en dus niet zoals ik eerder zei kontakt (sorry :P)) aan een midi kanaal te koppelen , en op te nemen.

nu is het alleen een beetje de vraag , wat is een makkelijke volgorde voor opnemen : eerst melodie , of rustige stringss of :S

Back