even voorstellen

gjb68

Ouwe rot
Hallo ben Gert-Jan uit Tilburg ben al een aantal maanden dit synth-forum te lezen en 't bevalt me prima (bere-interessant)
Ken al een aantal forumleden persoonlijk: Leo uit Oostvoorne/Saint-eric/Axel uit Tilburg/Mathijn Blom
Ben al een tijdje bezig met analoge synths/recording ,knap ze(beetje)op en onderhoud ze en probeer er iets mee te doen
lekker freaken uiteraard en veel ideeën maar daar blijft 't ook bij.
Analoog opnemen doe ik dus ook met oude mic's en tape-recorders kost me veel tijd moet alles uitzoeken en proberen.
M'n smaak op elektronisch muziek is 80-elektro/zware blieps/blaps/minimal elektro/industial...........
M'n gear is (voor meeste belangrijk denk ik,vind 't zelf ook leuk) : Micromoog/Moog sonicsix/pro-one/pro-600/pro-2000 keyboard/MS-10,20 mono-poly,micro-preset,MS-2000/Arp-odysee/Waldorf microQ,mirco-wave,pulse/de 3 modellen van spectral-audio/Akai AX-60....................................ik stop er maar mee..........en hoor 't wel.............groet.

Een warm analoog welkom!:biertje:

welkom..

goede smaak dacht ik zo... en een paar vette apparaten ook..
post is wat van die 'ideetjes' ben erg benieuwd
:biertje:

welkomst reactie

welkomst reactie

8D Bedankt voor jullie welkomst reactie........................geweldig
Voor DJ Fuse tja je liet me wat luisteren sta er gewoon open voor nieuwe dingen maar ik zit niet in de dance&trance of jungle&drumnbass.......scene......moet gewoon in een stoel kunnen luisteren klinkt prima.
Hou meer van monotoon zoals: Plastikman,alva noto,radboud mens(doet de laatste tijd ook veel met beats)....etc.
Verder ben ik pas gaan interesseren in elektronische muziek (zware blieps&blap) toen ik 7 jaar geleden voor eerst PANSONIC live zag optreden tijdens afscheidsconcert v/d SWANS...wauw heel Effenaar (Eindhoven) stond te trillen tijdens soundcheck.....begreep er helemaal niks van.............maar in ieder geval bedankt voor de reactie.

Back