• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Leegverkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Gitaarwerk

Stamgast
Wegens het werken op de computer, doe ik niet meer onwijs veel met mijn hardware.
Heb ook geen ruimte meer, en het spul moet er uit.

Ik heb in de aanbieding:

Patchbay : Behringer Ultrapatch Pro PX 2000
richtprijs: 30 euro.
staat: perfect - zonder doos, met handleiding

Mengtafel : Soundcraft Spirit Folio SX inclusief rackmounts
richtprijs: 500 euro. (alleen ophalen)
staat: perfect(vrijwel nooit gebruikt), met doos & gebruikershandleiding, rackmount, bon is aanwezig

Enhancer: Behringer Ultrafex Pro Ex 3200
richtprijs: 60 euro
staat: perfect - zonder doos, zonder handleiding

Midi interface : Emagic Unitor 8 (1e versie - geen usb)
richtprijs: 220 euro
staat: perfect, mackabel inclusief, geen doos, geen handleiding, drivers gedownload en gebrand op cd-rom.

Midi keyboard: Evolution MK-125
richtprijs: 40 euro
staat: perfect, adapter krijg je erbij, geen doos, geen handleiding

Gitaarversterker: Novanex professional U80
richtprijs: 30 euro(alleen ophalen)
staat: oud beesie..alles werkt. Zit geen distortion op enzo. Tis een ding waarbij je een voorversterker nodig hebt.
Hij is een meter hoog, 60 cm breed, 35 cm diep (ongeveer). 20 grote (denk 60/80) watt speakers erin.
Zwaar dingetje... echt een beetje ding voor op de slaapkamer ofzo :D daarom voor 30 euro mag die weg.

Midi recorder : Alesis NanoTracker
richtprijs: 20 euro.
staat: perfect,(geen adapter, maar heeft std 9V), met doos, zonder handleiding. Er is ook weinig bekend van dit dingetje
omschrijving: Er is niet veel bekeend over dit ding. Het is ooit een prototype geweest Ik heb deze voornamelijk gebruikt als midi timing bak. Deze is erg stabiel (veel beter dan een cubase/nuendo timer :D ) (click out naar de click in van de unitor gepakt. Werkt super, wel even goed installeren dan, die unitor :) )

Alles zijn richtprijzen. Vind je het te duur, bericht me even met je bod. Alles is werkend/horend te zien (behalve de timing van de nanotracker & unitor 8, kost me een kleine 3 uur om alles goed in te stellen als het even tegen zit :D )

2 geinteresseerde in de Novanex,..
*schop* :) rest staat er nog.

Geen interesse?

*trap* =)

Spirit SX naar 480 Euro. Komop.. hijs zo goed als gloedje nieuw!!
Alles heb ik, ook het aankoopbewijs op naam.

spirit sx naar 460

evolution naar 35 euro

ultrafex 50 euro

midi interface naar 200 euro

*trap :)*

Nanotracker zo goed als verkocht

Gitaarversterker ook zo goed als.

- midi interface 190 euro

- mengtafel naar 420

Novanex : Verkocht
Alesis Nanotracker: Verkocht
Soundcraft Spirit SX: Zo goed als verkocht!
Ultrafex Pro 3200: Zo goed als verkocht!

patchbay, evolution & unitor nog aanwezig .. komop mannen/vrouwen :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back