Acid - Nog geen titel (release?)

Resonance

Turn up the reso!
http://home.worldfora.com/~resonance/Zero1-No_Title_Yet.-Unfinished-Work-5.mp3

Track is bijna klaar ..... moet nog beter volume levels van channels afstellen en masteren .......
Verder nog een paar kleine aanpassingen en ik was nog van plan wat snare drum toe te voegen hier en daar ....
Als ie helemaal af is wou ik eens proberen of ik mn track kan releasen maar vraag me af of het hier genoeg potentie voor heeft, In t acid genre ?

Feedback graag :biertje:

Ik zou niet rekenen op een release......

Maar wie weet denkt een label daar anders over.

Ik zelf hou helemaal niet van dit soort acid.

Allereerst, verander je artiestennaam; er bestaat al een Zero One (http://www.zero-one.nl/) en die draait al wat jaartjes mee. Ook actief als lid van de acid crew Random XS.

Ff over de track.
Wat wil je er mee vertellen? 't Zijn tig gedistorte 303 basslines en een stapel losse ideeën boven een techno beatje.
Release? Ik dacht 't niet.

hm zero1 die nick heb ik zelf al ongeveer sinds 8 jaar geleden ofzo .... mja iig bedankt voor de tip ....
en t is idd een soort van mixje .... vond t zelf wel leuk .... regelmatige variatie op zo'n manier :)

Origineel geplaatst door sander
Ik zou niet rekenen op een release......

Maar wie weet denkt een label daar anders over.

Ik zelf hou helemaal niet van dit soort acid.

Ik ook niet! =(

Ik krijg hier een typisch "Hee, dit klinkt per ongeluk wel geinig" gevoel bij.
Niets nieuws onder de zon en helaas te inspiratieloos. Zeg dit niet om je de
grond in te trappen hoor, maar voor een release zou je echt een vernieuwend
tintje eraan moeten geven. Al is het maar een raar blipje dat steeds terug komt
of een misplaatste hihat waar over na is gedacht. maar een 303 lijntje is not it.

Succes verder :)

Origineel geplaatst door koekebakker
Ik krijg hier een typisch "Hee, dit klinkt per ongeluk wel geinig" gevoel bij.
Niets nieuws onder de zon en helaas te inspiratieloos. Zeg dit niet om je de
grond in te trappen hoor, maar voor een release zou je echt een vernieuwend
tintje eraan moeten geven. Al is het maar een raar blipje dat steeds terug komt
of een misplaatste hihat waar over na is gedacht. maar een 303 lijntje is not it.

Succes verder :)

Wat niet is kan nog komen :)
Dit is allemaal met software gemaakt op mn laptop toen ik op vakantie was..... moest de hele tijd alles renderen omdat mn cpu al die vst etc. niet trok realtime ... nu ik weer thuis ben kan ik eens stukken over gaan doen met hardware :)

volledig in software? respect! :)

over releases heb ik te weinig info/ervaring om daar wat nuttigs over te zeggen.
Ik kan alleen zeggen dat ik het best een coole track vind, die een heel klein
tikkeltje rommelig klinkt en daarin nog wat op zijn pootjes moet komen.
Eens daar nog bijgeschaaft (eventueel zo'n bliepje zoals hierboven voorsgesteld)
en dan toch maar eens proberen bij wat labels :)

en als die je nummer niet willen? de boom in met die labels!
zelf labeltje beginnen, of gewoon een hele zwik dergelijke goeie tracks
maken en gewoon "live" (of wat er op lijkt dan) de gort op gaan
en draaien in ongure tenten waar smerige lieden hun laatste eypo's
komen geven aan bier en een halfgod achter de draaitafels/synths/laptop. :okdan:

Acid idd. Ik zelf ben niet zo'n acid mannetje maar kan denk wel wat tips geven. Ik zou wat meer gebruik maken van plaatsing in de ruimte , denk aan ectreme delay's en dmv galm elementen buiten de ruimte plaatsen (98% wet galm). Qua gelaagdheid (density) moet er her en der nog wel het een en ander gebeuren om de sleur een beetje te doorbreken. Denk dat wat effect gebruik op de master ook geen kwaad kan...
Suc6 en produceer ze!
LecZ

Back