Trumpett Sounds LP

Origineel geplaatst door gjb68
Kan ik bij jou terecht als ik wat wil bestellen vooral vinyl van die sides die je hebt doorgegeven d'r zitten een aantal dingen bij die erg goed vind.
Ben 16 jaar geleden begonnen met de Klinik te verzamelen daarna kom je vanzelf bij hynoskull,sonar,dive,PAL...etc.
Als dark-ambient vind ik Pan-sonic geweldig........power-electronics =>Whitehouse,Sutcliffe-jugend wat vind je daarvan?8D

je kunt ook hier dingen bestellen bij mij :)

http://www.enfant-terrible.nl/mailorder.html

+ power electronics... er is een nieuw label in oprichting in Nederland dat zich op industrial, post-industial en avant-garde gaat richten... de eerste release wordt een 7" van mijn project <VEKTOR> + rework op B-kant... nog ergens dit jaar zeggen ze...

Origineel geplaatst door Sly Dog
Klinkt zeer goed. :) Begin de laatste tijd steeds meer interesse in dergelijke muziek te krijgen. Heeft er iemand nog aanraders binnen dit genre die zeker het luisteren waard zijn?

als je op mijn site goed leest en zoekt is er heel wat te ontdekken nog in deze wereld...

Re: Sneeuwvlot

Re: Sneeuwvlot

Origineel geplaatst door conso
Van Ende Schneafliet heb ik misschien nog een (de eerste?) originele cassette release... (kan ook zijn dat ik'm ooit heb weggegooid). Uhmmm... hoorde ik daar een openingsbod van € 500 ?

SOMS ZIJN ZE GOEDKOPER TE VINDEN... :)

Er is ook een kleine serie lp's uitgebracht door het Amsterdamse label Contactdisc, ik meen een drietal, waar dat soort muziek op stond. Je kon je trouwens per minuut inkopen met je eigen electro(nica) en aanverwante stijlen. Je bijdrage moest wel door een soort lichte vorm van keuring heen natuurlijk. Ik geloof dat het vijftig gulden per minuut kostte. Daarvoor kreeg je dan ook meteen weer een aantal lp's (ik meen vijf stuks) pér afgenomen minuut toegestuurd. Heb zo zelf ook mijn eerste release gehad. Oplage was in het begin 500 exemplaren geloof ik. Nou, dan ong. 40 minuten x vijf exemplaren voor de deelnemers, en tóch kwam ik die plaat na een half jaar al in de Boudisque ramsj tegen!

JA< TE GEKKE SERIE. IK BEN NOG ERNSTIG OPZOEK NAAR DE DELEN... HET ZIJN ER MEER VOLGENS MIJ 5 OF 6 OFZO

Andere namen: Beats Per Minute, en Doxa Sinistra (pseudoniem van de 'labelbaas' van Contactdisc, Ruud -Kluivers?-)

DOXA SINISTRA IS NIET RUUD KLUIVERS... DIE NAAM BEN IK NIET TEGEN GEKOMEN TOEN WE MET DE RECHTEN BEZIG WAREN. HET IS EEN ANDER RPOJECT VAN DE MENSEN VAN ENDE SHNEAFLIET...

met Wasp, Electro Harmonix samplertje en MS20 en/of MS50 meen ik... de andere namen ben ik even vergeten. MIsschien heb ik nog zo'n plaat ergens. En van toch een wat andere orde waren de Minny Pops, die op een gegeven moment nog op Factory zaten en ook daar een prachtige lp en wat singles hebben gemaakt. Al hun spul is trouwens recentelijk weer op cd uitgekomen, met veel extra erop. Maar let op: ze hebben in een late fase ook echt totaal waardeloze Nederlandstalige shit uitgebracht.

Ook leuk was trouwens Ensemble Pittoresque, ergens uit het Gooi geloof ik, daar zat flink vaart in af en toe, mooie lp gemaakt (vond ik toen....) eens zoeken...

ZO TE HOREN MOET JE EENS LANG KOMEN OP ONS FEEST IN AMSTERDAM:

http://www.enfant-terrible.nl/hex/

DRAAIEN WE HEEL VEEL VAN DIT SOORT MUZIEK

Hallo laat maar iets weten ben benieuwd kun je aan meer materiaal komen ála trumpett sounds ik zag dat ze meer hebben uitgebracht op hun site..........over die Kommander vind 't allemaal prima ben maar een consument luister naar muziek de achtergrond hoef niet te weten brengt wel gave dingen uit.....................groetjes

:( :( :( :( :(

Waar slaat dat nou weer op gruis, ga eens even lezen wat die A// allemaal zegt op verschillende forums, dat is een ondankbare hond...over zwart maken gesproken. Mensen die hun nek uitgestoken hebben om hun te laten toeren of dingen van hun uitgebracht hebben worden publiekelijk door hem uitgescholden.....enja zelfs mensen die op hun label een trackje hebben uitgebracht worden door A//'s paranoia uitgemaakt voor Judas en weet ik veel wat niet. Ga jij maar lekker achter zijn holletje aansnuffellen maar je komt hem nog wel een keertje tegen.

Als er iemand oprecht bezig is met die muziek, yeah right Die gast is ook pas net komen kijken eind jaren 90 en die doet nu net of de uitvinder is van de minimal electro wave.

Het is gewoon een snobistisch Parijs kunstacademie studentje die uit frustatie maar rare paranoistische ideeen gaat uitbraken.

For those who know fuck it blahblahblah

Origineel geplaatst door GRUIS
als je op mijn site goed leest en zoekt is er heel wat te ontdekken nog in deze wereld...

Ok, zal es wat aandachtiger op je site rondneuzen.:)

Hallo laat maar iets weten ben benieuwd kun je aan meer materiaal komen ála trumpett sounds ik zag dat ze meer hebben uitgebracht op hun site..........over die Kommander vind 't allemaal prima ben maar een consument luister naar muziek de achtergrond hoef niet te weten brengt wel gave dingen uit.....................groetjes

er gaat zeker nog meer Trumpett materiaal uitkomen op Enfant Terrible en we hebben ' iets' weggegeven aan een bevriend label uit Duistland... dus er komt meer aan... :)

Je hebt gelijk over Kommander maar ik vind het flauw en laf als er mensen zijn die hem overal zwart maken... het lsaat nergens op... zoals je zegt het gaat over zijn muziek en niet de persoon en de muziek is gewoon erg goed die hij maakt... zelfs mensen die hem zwart maken hebben dat meerdere malen toe gegeven dat hij de beste minimal elektro/ minimal wave muzikant van nu is...

Origineel geplaatst door smackos
:( :( :( :( :(

Waar slaat dat nou weer op gruis, ga eens even lezen wat die A// allemaal zegt op verschillende forums, dat is een ondankbare hond...over zwart maken gesproken. Mensen die hun nek uitgestoken hebben om hun te laten toeren of dingen van hun uitgebracht hebben worden publiekelijk door hem uitgescholden.....enja zelfs mensen die op hun label een trackje hebben uitgebracht worden door A//'s paranoia uitgemaakt voor Judas en weet ik veel wat niet. Ga jij maar lekker achter zijn holletje aansnuffellen maar je komt hem nog wel een keertje tegen.

IK KEN HEM BEST AARDIG... :) IK WEET HOE HIJ IS EN DENKT (WE HEBBEN ONLANGS NOG EEN GESPREK ROND DE KOFFIETAFEL BIJ MIJ THUIS GEHAD) JE HOEFT HET NIET MET HEM EENS TE ZIJN MAAR ZWART MAKEN IS OOK NIET ECHT NODIG TOCH!!!???

Als er iemand oprecht bezig is met die muziek, yeah right Die gast is ook pas net komen kijken eind jaren 90 en die doet nu net of de uitvinder is van de minimal electro wave.

NEE HIJ ZEGT DAT HIJ DE HERUITVINDER ERVAN IS, EN DE WAARHEID LIGT ER NIET VER NAAST...

Het is gewoon een snobistisch Parijs kunstacademie studentje die uit frustatie maar rare paranoistische ideeen gaat uitbraken.

ZO KUN JE HET ZIEN, ELITISME IN DIT SOORT MUZIEK IS ER AL VEEL LANGER... DAT HIJ ZO DOET BETEKEND NIET DAT ZIJN WERK ZWART GEMAAKT HOEFT TE WORDEN...

For those who know fuck it blahblahblah

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door smackos
Nuja, laten we in ieder geval blij zijn dat Kommander niet op het synthforum zit :D

HIJ KAN GEEN NEDERLANDS DUS ZOU HET MOEILIJK ANTWOORDEN WORDEN...

IK KEN HEM BEST AARDIG... IK WEET HOE HIJ IS EN DENKT (WE HEBBEN ONLANGS NOG EEN GESPREK ROND DE KOFFIETAFEL BIJ MIJ THUIS GEHAD) JE HOEFT HET NIET MET HEM EENS TE ZIJN MAAR ZWART MAKEN IS OOK NIET ECHT NODIG TOCH!!!???

Oh en hij mag dat zeker wel doen???

En zet die quote shit even goed...[ / q u o t e ] neerzetten als je iets zelf gaat schrijven.

je kunt ook hier dingen bestellen bij mij :)

http://www.enfant-terrible.nl/mailorder.html

+ power electronics... er is een nieuw label in oprichting in Nederland dat zich op industrial, post-industial en avant-garde gaat richten... de eerste release wordt een 7" van mijn project <VEKTOR> + rework op B-kant... nog ergens dit jaar zeggen ze...

Te gek..........kan ik dan gewoon geld overmaken naar jou dat je ze dan opstuurt?8D

Op die eerste track van Trumpett Sounds hoor ik een Korg KPR-77.
Op de tweede track een Solina String.
Op de derde track een TR-606 (of 808?).

etc. etc.

mijn god, ik krijg last van flashbacks... ik had vroeger ook zo'n cassette-labeltje, jaren tachtig, was een leuke tijd, tapes uitgebracht met o.a. ook bene-gesserit en zo, ikzelf ben toen door STUM-tapes uitgebracht obder de naam DAS DING, had ook iets te maken met ende shneavliet geloof ik... zal eens wat opdiepen... sta ook nog op FABRIEK-platen uit Zwolle, ik herinner me ook nog KUBUS cassettes uit leiden, en was ook nog op de radio bij de VARA, ik zweer het je... it's all coming back to me now...

ja, zeker of via payal kan ook...

Hé te gek hoe kunnen we dit 't beste aanpakken.......moet ik je persoonlijk benaderen weet niet of we op dit forum met bankrekeningen/geld moeten gaan smijten....................heb al een lijstje gemaakt........8D

Als je behalve de dingen op Martijn zijn site nog anders spul wil hebben, kan je ook nog bij mij terecht op:
http://www.newdarkness.host.sk/shop.htm

En ik heb ook paypal. Hahaha. :)

Die tijden van de cassette labels waren wel tof. Veel leuke dingen. Sommige labels als Cold Meat Industry in Zweden waren oorspronkelijk ook zo begonnen. Destijds kon je veel van dat spul kopen bij Staalplaat en Barooni (beiden weg helaas. Staalplaat verkast naar Berlijn, en Barooni gestopt.).

Hé te gek hoe kunnen we dit 't beste aanpakken.......moet ik je persoonlijk benaderen weet niet of we op dit forum met bankrekeningen/geld moeten gaan smijten....................heb al een lijstje gemaakt........8D

stuur me maar een mailtje via het adres op mijn site...

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Als je behalve de dingen op Martijn zijn site nog anders spul wil hebben, kan je ook nog bij mij terecht op:
http://www.newdarkness.host.sk/shop.htm

En ik heb ook paypal. Hahaha. :)

Die tijden van de cassette labels waren wel tof. Veel leuke dingen. Sommige labels als Cold Meat Industry in Zweden waren oorspronkelijk ook zo begonnen. Destijds kon je veel van dat spul kopen bij Staalplaat en Barooni (beiden weg helaas. Staalplaat verkast naar Berlijn, en Barooni gestopt.).

hee Krat... ik zie niets van minimal te koop op je site... daar ging het toch over hier???!!!

Back