wil wat apparten hebben

Status
Please reply by conversation.

the argos

hond van Odysseus
goede middag synth lief hebbers

ik wil wat gear hebben voor mij zelf en een maat dus zet ik het onder mijn
naam wat makkelijker ok hier komt hij

emu-1820/m die prijs moet je zelf door geven want er zit wel wat verschil tussen 1820/en de m vesie

akai s5000 ongeveer 350 tot kleine 500 euro lichter net weer aan wat er in zit

virus b voor me maat nou die prijsen springe in het rond dus geef de prijs maar en ik geef andwoord (nee nee en ik doe de mijne niet weghahah)

en nog een vete effectebak die van emu uuh weet niet zo snel hoe hij heet zet het er zo bij

oke mensen een pretige dag en tot snel hoop ik

vriendelijke groet THE ARGOS

Het geluk is met jou. Op dit forum wordt namelijk een Virus B aangeboden. Kijk maar eens hier.

de acces was alweer weg en nog geen berichten ontvangen verder??? kom op mensen :P

S6000

S6000

Ik heb een hele mooie S6000 V2 voor je staan. Je vroeg om een S5000 maar deze is om je vingers er bij af te likken. Maximaal uitgebouwd (256 Mb, USB-board, FX-board, ADAT-board, verlengkabel voor het afneembare front, SCSI cd-romspeler, SCSI zipdrive met 2 zips, AKSYS software laatste versie, kortom....... er is gewoon geen uitbreiding meer voor deze S6000.

Voor 850,- is hij van jou. Heb je de mooiste sampler ter wereld. Naar mijn bescheiden mening dan.........

64 stemmen board???

64 stemmen board???

Hallo,

uhhhhhhhhhhhh, heeft die S6000 het 64 extra stemmen board?
Die had je er niet bij geschreven! Die van mij heeft dus echt alle boards en gaat nooit meer weg!!
Of iemand wil hem ruilen voor Pamela Anderson, dan ga ik erover nadenken........

Don

Re: 64 stemmen board???

Re: 64 stemmen board???

Origineel geplaatst door Don Cor(leon)e
Of iemand wil hem ruilen voor Pamela Anderson, dan ga ik erover nadenken........

Die heeft toch ook niet meer alle opties :):) ingebouwd?

Re: Re: 64 stemmen board???

Re: Re: 64 stemmen board???

Origineel geplaatst door r.5
Die heeft toch ook niet meer alle opties :):) ingebouwd?

Maar wel MET! Hepatitus.

Jawel: 128 stemmen!

Jawel: 128 stemmen!

Ja hoor, hij heeft ook de extra 64 stemmen. 850,- of één wilde nacht met Charlize Theron........

Gr.

OJ

sorry beetje een slaapkop :Z :Z heb het meeste al ook die sampler alleen die lexicon mpx55- nog niet

Status
Please reply by conversation.
Back