Elka Synthex

Status
Please reply by conversation.
Pfoe... voor zo weinig wens ik je veel succes...
Als iemand denkt hem voor dat bedrag aan je te willen verkopen krijgt íe er van mij 25 euro bij, en neem ik hem, want dit zijn spotprijsjes.

Oh ja, ik zoek ook nog een prophet 5 voor 600 euro.

Grapje hoor..... ;-)

vorige maand ging er nog één de deur uit voor 1750euro.
Ik bedoel nu ook niet 1600euro strikt..
maar zo rond die prijs max 2000€...
2500€ is me iets teveel

Helaas EUR 2500 is haast een minimumprijs voor een Elka Synthex in mooie staat. Het is nu eenmaal zo...
Maar toch veel succes gewenst, je kunt nooit weten !!

Tien dagen op markplaats, en nog geen bod?

Veel hè, €2500? :kimono: Dat heb je er toch hopelijk niet voor betaald?

Ik geef je € 800,- das ruim het dubbele ;)

Origineel geplaatst door Randy
De mijne was trouwens 800. Gulden. Omstreeks 1989 8o)

Jammer dat zo'n mooie synth voor hype-prijzen wordt verhandeld... Bah, vieze dubbele DCO synth met chorus om de boel op te leuken! Eigenlijk is hij niet meer waard dan een Korg Poly-61!! :kimono:

Veel geld hè, €1600 :engel:

Ja, en dan die gruwelijke laserharp preset....

2600 :bekdicht:

Origineel geplaatst door Randy
Beh, mijn keyboard-instellingen staan raar.

hahahaha...had ik net ook last van...opnieuw opstarten hielp...:D

maar on-topic : ben niet echt onder de indruk van deze bak...wat maakt 'm nou bijzonder volgens jullie ?

*D

Ten eerste: de ruimte tussen de controls, de hele look en feel van de panel-hardware... :luv: De eenvoudige maar zeer bruikbare 4-track sequencer, het bandpass-filter en in het algemeen de 'smoothness' van het filter, en natuurlijk de fan-tas-tische chorus! De sync en ringmodulatie, de layer (en split) functie, de stabiliteit van de DCO's (bah! DCO's :kont: )...

Voor strings zou ik de Synthex niet ruilen tegen de Jupiters (te glad), een Memorymoog (te rauw), de Oberheim OB-serie (te brassy) of wat dan ook. Ik zou behoorlijk diep in de buidel tasten voor die chorus in een mooi, nieuw houten kastje (geen rack, rack is saai)!

Status
Please reply by conversation.
Back