Pixel
Ingeburgerd
Hallo
Bij deze stel ik me graag aan iedereen voor:
Dit is Pixel, live vanuit het schilderachtige Almere. 25 jaar en werkzaam bij de gemeente Amsterdam.
Ik moet een jaar of 6 zijn geweest toen mijn tragisch ouderwetse en zwaar klassiek-geschoolde muziekdocent een vlaag van verstandsverbijstering had en een synthesizer mee nam... Ik was meteen gek op de vage geluiden die eruit kwamen.... Vanaf dat moment is het nooit meer goed gekomen
Later bleek dat het hier ging om een Roland HS-60. (Volgens mij een Juno 106, maar dan met iets andere lay-out en met speakers! )
Een hoop peopletjes hier weten erg veel, heb ik gezien. Zelf ben ik wat dat betreft redelijk groen. Ik hou erg van de "oude bakken" en gaandeweg lees en leer ik er steeds meer over (helaas nog niet veel bespeeld....)
Vanaf m'n 9de ben ik begonnen met keyboardlessen (de Synthesizer Greatest-deuntjes waren trouwens enorm populair, toen). Later ben ik overgestapt op pianolessen. (populaire muziek en inmiddels waag ik me voorzichtig aan de jazz)
Verder wel leuk om te melden: volgens mij ben ik hier zwaar in de minderheid als jongedame...
Groet,
Pixel
Bij deze stel ik me graag aan iedereen voor:
Dit is Pixel, live vanuit het schilderachtige Almere. 25 jaar en werkzaam bij de gemeente Amsterdam.
Ik moet een jaar of 6 zijn geweest toen mijn tragisch ouderwetse en zwaar klassiek-geschoolde muziekdocent een vlaag van verstandsverbijstering had en een synthesizer mee nam... Ik was meteen gek op de vage geluiden die eruit kwamen.... Vanaf dat moment is het nooit meer goed gekomen
Later bleek dat het hier ging om een Roland HS-60. (Volgens mij een Juno 106, maar dan met iets andere lay-out en met speakers! )Een hoop peopletjes hier weten erg veel, heb ik gezien. Zelf ben ik wat dat betreft redelijk groen. Ik hou erg van de "oude bakken" en gaandeweg lees en leer ik er steeds meer over (helaas nog niet veel bespeeld....)
Vanaf m'n 9de ben ik begonnen met keyboardlessen (de Synthesizer Greatest-deuntjes waren trouwens enorm populair, toen). Later ben ik overgestapt op pianolessen. (populaire muziek en inmiddels waag ik me voorzichtig aan de jazz)
Verder wel leuk om te melden: volgens mij ben ik hier zwaar in de minderheid als jongedame...
Groet,
Pixel
wat krijgen we n... 

misschien kan je eens een kijkje nemen op 
Wen er maar aan... the women are taking over...!! Nee hoor, wees maar niet bang: ik ben geen Opzij-typje...

). Misschien doe je wel inspiratie op om weer oude hits te gaan spelen met de synthesizer of de piano, want ´t is toch tijdloos muziek he.......